Beantwoord

Aanbieding heeft hoger termijnbedrag?

  • 26 november 2017
  • 2 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik krijg volgens jullie een spetterende aanbieding. Maar het maandbedrag is 19 euro duurder.
Schiet mij naar lek. Ik neem dat dit een fout is.
Ik hoor graag van jullie hoe dit verder gaat. Anders ben ik genoodzaakt over te stappen naar dr concurrent.
Groetjes Arjan
0638742482
icon

Beste antwoord door FransvanWoerkom 27 november 2017, 00:04

Hoi Arjan,

Qurrent gaat uit van historisch verbruik op je adres en als je stroom terug levert, vergeten ze te salderen. Er hebben zich al meer mensen beklaagd.

https://community.qurrent.nl/mijn-energie-29/verlengingsaanbod-met-rare-maandprijs-2258

Groet, Frans
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +12
Hoi Arjan,

Qurrent gaat uit van historisch verbruik op je adres en als je stroom terug levert, vergeten ze te salderen. Er hebben zich al meer mensen beklaagd.

https://community.qurrent.nl/mijn-energie-29/verlengingsaanbod-met-rare-maandprijs-2258

Groet, Frans
Reputatie 2
Badge +8
Hoi A.JvandenBogert,

Welkom op de Qurrent Community!
Ik kan mij goed voorstellen dat het verlengaanbod enige verwarring met zich meebrengt.

Wat Frans aangeeft is correct, wij hebben rekening gehouden met het gemiddelde verbruik over de afgelopen vijf jaar.
Je bent vrij om het termijnbedrag aan te passen.

Groeten van Giulia

Reageer