Beantwoord

Annuleren contract

• 13 januari 2018
  • 5 reacties
  • 241 keer bekeken

Het Qurrent,

Op onderstaande mail naar jullie heb ik nog geen antwoord ontvangen. Kunnen jullie dit even voor me nakijken? Overigens zijn persoonlijke gegevens even weggehaald binnen dit forum.

Ik deel u hierbij mede dat ik onze overeenkomst betreffende het te leveren energiecontract onder klantnummer 266480 wil ontbinden.

Reden hiervoor is dat er duidelijk is aangegeven dat wij een aanbieding zouden ontvangen. Dit heb ik tot 2x toe gevraagd aan betreffende medewerker. Het contract zou later pas ingaan nadat wij hier een voorstel voor zouden ontvangen. Op deze manier wil ik geen zaken doen. We kunnen wel stellen dat een contract op deze manier niet in goeder trouw wordt afgesloten.

Misschien slim om jullie beleid en manier van communiceren aan de deur eens aan te passen. Dan hadden jullie me wellicht wel als klant gekregen en voor een positieve ervaring kunnen zorgen.

Bedankt voor het uitzoeken.

Laurens
icon

Beste antwoord door Nathan van Qurrent 16 januari 2018, 15:51

Hi Laurens,

Jammer om te lezen dat de verkoper onduidelijk en verkeerd heeft gehandeld. Ik zal dit aankaarten bij onze wederverkoper, aangezien dit niet de wijze van werving is.
Sorry hiervoor, ik kan goed begrijpen dat je daardoor geen klant wilt worden. Ik zal de aanmelding voor je annuleren. Een bevestiging krijg je hier nog over per e-mail.
Mocht je nog vragen hebben, of toch interesse hebben in een overstap naar Qurrent, horen wij dit heel graag van je 🙂 .

Groetjes,
Nathan
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hi Laurens,

Jammer om te lezen dat de verkoper onduidelijk en verkeerd heeft gehandeld. Ik zal dit aankaarten bij onze wederverkoper, aangezien dit niet de wijze van werving is.
Sorry hiervoor, ik kan goed begrijpen dat je daardoor geen klant wilt worden. Ik zal de aanmelding voor je annuleren. Een bevestiging krijg je hier nog over per e-mail.
Mocht je nog vragen hebben, of toch interesse hebben in een overstap naar Qurrent, horen wij dit heel graag van je 🙂 .

Groetjes,
Nathan
Dinsdag 6 november heeft de heer Leo Saarloos (mob 0653998771) bij ons een 3 jaarcontract voorgelegd met 14 dagen bedenktijd.
Met ingang van vandaag de 12e november wil ik dit annuleren. Klantnummer ***255.

Met vriendelijk groet,

J B Hernamt
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @JanHernamt,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je persoonsgegevens uit je bericht verwijderd zodat deze niet openbaar te zien zijn.

Verder zie ik dat je de bestelling gisteren telefonisch bij ons hebt geannuleerd. Hier hebben we je reeds een bevestigingsmail van verstuurd.

Uiteraard voorzien we je in de toekomst graag nog van de allergroenste energie.

Groeten,
Julian
Hallo Qurrent,

Ik wil mijn nieuwe contract laten ontbinden. 14 November heb ik de annulering via de mail doorgegeven maar heb daar geen antwoord op gekregen. Ik zit nu nog in de 14 dagen bedenktijd.
Mijn klantnummer is 299998.

Met vriendelijke groet
Reputatie 2
Badge +6
Hoi @spekkie,

Ik zie dat de bestelling inmiddels is geannuleerd. Je hebt dat als het goed is bevestiging van gekregen.

Groet,

Fokke

Reageer