Beantwoord

ben ik nog steeds klant van Qurrent na verhuizing?

• 19 december 2018
  • 1 reactie
  • 99 keer bekeken

Beste leden van Qurrent,
Vorige maand ben ik verhuisd binnen Zwolle. Ik heb vlak na mijn verhuizing bij 'mijn qurrent' mijn verhuizing doorgegeven en mijn termijnbedrag verhoogd (omdat ik naar een grotere woning ben gegaan met vermoedelijk hogere stookkosten).

Wanneer ik inlog bij 'mijn Qurrent' kan ik niet zien of ik nu nog klant ben of niet. Het lijkt wel zo te zijn. De reden dat ik hier aan twijfel is namelijk omdat ik een e-mail heb ontvangen van Qurrent waar in staat: 'Helaas maak je geen gebruik meer van onze groene energie, daarom hebben we een eindnota voor je opgesteld.'

Moet ik nu een nieuw contract tekenen voor het nieuwe jaar? Betekent dit ook dat ik 150,- korting kan krijgen op mijn eindnota? Ik denk er over na om over te stappen naar een goedkopere leverancier, maar 150,- korting plus het feit dat jullie uitsluitend groene stroom leveren zou voor mij een reden kunnen zijn om klant te blijven.
Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden.

Groetjes,
Jantine
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 20 december 2018, 09:09

Hoi @Jantine,

Dankjewel voor je bericht en welkom op de community!
Het lijkt erop dat je met je nieuwe adres niet bij ons aangemeld. We hebben inderdaad je oude adres geleverd en daar een eindafrekening voor gestuurd.
Kan het zijn dat je met je nieuwe adres ergens anders bent aangemeld? Anders kunnen we inderdaad een nieuw contract voor je aanmelden.
Je kunt ons daarvoor ook altijd telefonisch bereiken, via 088-7771200.

Groet, Joost
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @Jantine,

Dankjewel voor je bericht en welkom op de community!
Het lijkt erop dat je met je nieuwe adres niet bij ons aangemeld. We hebben inderdaad je oude adres geleverd en daar een eindafrekening voor gestuurd.
Kan het zijn dat je met je nieuwe adres ergens anders bent aangemeld? Anders kunnen we inderdaad een nieuw contract voor je aanmelden.
Je kunt ons daarvoor ook altijd telefonisch bereiken, via 088-7771200.

Groet, Joost

Reageer