Bereikbaarheid klantenservice Qurrent

  • 4 januari 2018
  • 5 reacties
  • 121 keer bekeken

sinds kort ben ik klant van Qurrent maar ben nog ver van tevreden over deze trieste onderneming, geen reacties op emails, telefonisch niet bereikbaar, op het moment dat ze het beste te bereiken zijn volgens de info klantenservice zegt het apparaat op dit moment zijn wij gesloten. Belachelijk dit, zijn er nog meer mensen met deze ervaring en spijt van hun overstap?

5 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Hans,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Ik vind het erg jammer om dit te lezen. Vorige week waren er inderdaad aangepaste tijden, maar dit stond op onze website aangegeven.
Zojuist heb ik je gebeld, maar ik kreeg je helaas niet te pakken. Ik wil je namelijk graag verder helpen met je vragen.
Vanaf 28 december 2017 is het contract voor gas en elektra ingegaan op je nieuwe adres. Als je het termijnbedrag aangepast wil hebben, dan vernemen we dit natuurlijk graag.

Groetjes, Nina
was even ingesprek ben nu wel weer bereikbaar
mobiele dekking is hier niet zo goed ik heb het telefoonnummer aangepast in mijn profiel
ik wil dolgraag e.e.a. rechtzetten en bespreken en dat het liefst vandaag nog
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Hans,

Bedankt voor je berichten en voor het gesprek.
De nieuwe contractbevestiging met hierin de startdata en het nieuwe termijnbedrag heb ik je zojuist per mail toegestuurd.

Groetjes, Nina

Reageer