Beantwoord

Contract nog niet aangemeld bij Stedin/Centrale Aansluitingenregister

• 4 februari 2019
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Hej Qurrent,

Ik heb zojuist contact gehad met Stedin gezien ik een mail kreeg dat mijn contract niet bij hen aangemeld is. Wat zij mij wisten te vertellen is dat mijn contract nog niet bekend is in het Centrale Aansluitingenregister. Zij kunnen mij niet verder helpen maar ik riskeer wel afsluiting van mijn energie. Zouden jullie mijn contract kunnen aanmelden of is er iets wat ik moet doen?

Thanks voor de hulp alvast!

Groetjes,
Thijs
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 6 februari 2019, 14:01

Hoi Thijs,

Dankjewel voor je bericht!
Het een en anders is mis gegaan bij je aanmelding, waardoor je contract nooit is gestart.
We kregen bericht dat je bij een andere leverancier ook een contract had aangemeld en door een misverstand is vervolgens je contract bij ons geannuleerd.
Excuus hiervoor!

We gaan je aanmelding nu met spoed in orde maken. Dat betekent dat we per morgen je leverancier zijn. Stedin moet vandaag en uiterlijk morgen kunnen zien dat wij je nieuwe leverancier zijn.
Je wordt verder via de mail op de hoogte gehouden van je aanmelding!

Groet, Joost
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Thijs,

Dankjewel voor je bericht!
Het een en anders is mis gegaan bij je aanmelding, waardoor je contract nooit is gestart.
We kregen bericht dat je bij een andere leverancier ook een contract had aangemeld en door een misverstand is vervolgens je contract bij ons geannuleerd.
Excuus hiervoor!

We gaan je aanmelding nu met spoed in orde maken. Dat betekent dat we per morgen je leverancier zijn. Stedin moet vandaag en uiterlijk morgen kunnen zien dat wij je nieuwe leverancier zijn.
Je wordt verder via de mail op de hoogte gehouden van je aanmelding!

Groet, Joost
Hej Joost,

Thanks voor de info en de moeite! Zou je me kunnen vertellen hoe ik kan betalen voor de energie die ik wel heb afgenomen maar niet doorgerekend is? Ik heb namelijk alleen een automatische incasso van 15 euro gehad op 24 december, inmiddels weer een tijdje terug. Of zal dit verrekend worden in de jaaropgave?

Alvast bedankt weer!

Groetjes,
Thijs
Reputatie 2
Badge +9
Hi Thijs,

Je contract start vandaag, maar gaat door tot 15-12-2019. Dat was namelijk de einddatum die we met je hebben afgesproken.
Het verbruik van afgelopen maand valt waarschijnlijk onder de marge van 250 kWh. Deze marge hanteert de netbeheerder wanneer ze verbruik willen afrekenen. Omdat je minder hebt verbruikt wordt dit waarschijnlijk niet meegenomen, en word je hier dus ook niet voor afgerekend.

Mochten ze het verbruik toch in rekening willen brengen, dan geven ze dat aan ons door en zullen wij het verbruik meenemen op je jaarnota, jij zult er dus geen last van hebben verder!
Je termijnbedrag van januari hebben we gecrediteerd (omdat je toen geen klant was) en krijg je dus terug.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik dat graag!

Groet, Joost

Reageer