Beantwoord

Contract verlengen en andere vragen

• 18 januari 2017
  • 2 reacties
  • 459 keer bekeken

Als korte reminder want Mijn energie heeft verschillende foutjes:

1 Mijn nieuwe contract is sinds 23 december 3 jarige. PDF geeft tarieven voor 1 jaar vast aan, graag de goede in MIJN ENERGIE zetten.
2 Windtegoed. Sinds 23 December heb ik 3 windtegoeden, maar helaas de app geeft nog steeds aan dat de windmolen geen stroom levert
3 Eindafrekening oude contract. Mogen jullie nog even mee wachten, maar als je toch bezig bent is het leuk als dat ook gebeurt is.
4 Mijn Energy app (iOS) kan al een jaar geen gegevens ophalen van de server. Probeer het later nog een keer is het advies. Ik geloof na zoveel tijd echter niet meer dat het een tijdelijke storing is. Als het kan oplossen en anders de App niet meer ondersteunen (is ouderwets maar iets wat niet werkt is ook geen optie)

Verder is Qurrent een goede club, prima initiatief en ik support het graag. Hopelijk blijven we hard groeien, maar laten we ook de IT support meegroeien, zodat het in 1x lukt.

Succes
icon

Beste antwoord door Lara van Qurrent 27 januari 2017, 11:09

Hallo Maarten!
1. De verlenging naar een 3 jarig contract niet op de juiste manier verwerkt in het systeem, waardoor je de tarieven zag voor een één jarig contract. Ik heb het nu aangepast. Dit kan één of twee dagen duren voordat het zichtbaar is in Mijn Energie.
2. Voor een verlenging van 3 jaar contract heb je recht op twee gratis Windtegoeden. Deze waren helaas nog niet toegevoegd. Dit heb ik net gedaan. Je ontvangt hier apart een bevestiging van via de e-mail.
3. De jaarnota ontvang je 8 weken na einde van het contract jaar. Het contract jaar is verlopen per 23 december 2016. Dit betekent dat je de jaarnota rond eind februari kan verwachten.
4. Wat betreft de app, ik heb het doorgegeven aan de desbetreffende afdeling om hier nogmaals naar te kijken. Maak je wel gebruik van de laatste update? Soms helpt het om de app opnieuw te installeren.

Groetjes,
Lara
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Maarten!
1. De verlenging naar een 3 jarig contract niet op de juiste manier verwerkt in het systeem, waardoor je de tarieven zag voor een één jarig contract. Ik heb het nu aangepast. Dit kan één of twee dagen duren voordat het zichtbaar is in Mijn Energie.
2. Voor een verlenging van 3 jaar contract heb je recht op twee gratis Windtegoeden. Deze waren helaas nog niet toegevoegd. Dit heb ik net gedaan. Je ontvangt hier apart een bevestiging van via de e-mail.
3. De jaarnota ontvang je 8 weken na einde van het contract jaar. Het contract jaar is verlopen per 23 december 2016. Dit betekent dat je de jaarnota rond eind februari kan verwachten.
4. Wat betreft de app, ik heb het doorgegeven aan de desbetreffende afdeling om hier nogmaals naar te kijken. Maak je wel gebruik van de laatste update? Soms helpt het om de app opnieuw te installeren.

Groetjes,
Lara
Lara,
Top fijn weekeinde!

Reageer