Beantwoord

Contractdatum en opzeggen

  • 22 december 2017
  • 1 reactie
  • 89 keer bekeken

Als ik inlog op mijn profiel en daarop wil klikken krijjg ik elke keer een error melding. Ik kan dus niet vinden wanneer mijn contract eindigd. En ik kan jullie ook al dagen niet bereiken via de telefoon. Elke keer sta ik meer dan een kwartier in de wachtrij. Groet jessica boes
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 22 december 2017, 10:54

Hoi JSmit,

Als je op het oude adres klikt, krijg je een error-melding omdat je eerst van adres moet omschakelen.

In het dashboard kun je jouw nieuwe adres selecteren en dan kun je bij profielgegevens, het contract inzien.
Mocht dit onverhoopt niet lukken, mag je een screenshot sturen van de melding die wordt gegeven.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hoi JSmit,

Als je op het oude adres klikt, krijg je een error-melding omdat je eerst van adres moet omschakelen.

In het dashboard kun je jouw nieuwe adres selecteren en dan kun je bij profielgegevens, het contract inzien.
Mocht dit onverhoopt niet lukken, mag je een screenshot sturen van de melding die wordt gegeven.

Groeten van Giulia

Reageer