Vraag

Doet Qurrent nog iets voor klanten die willen blijven?

• 23 januari 2018
  • 6 reacties
  • 144 keer bekeken

Hallo,
Via GasLicht.com zijn er diverse aanbiedingen met flinke welkomstpremies. Het is verleidelijk om Qurrent op te zeggen. Doet Qurrent nog iets voor klanten die willen blijven ? als in korting, gratis winddelen oid)

Groet, Sebastiaan

6 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hallo Sebastiaan,

Allereerst welkom op de community!

Uiteraard willen wij niet dat je Qurrent gaat opzeggen. Voordat jouw contract afloopt ontvang je weer een verlengaanbod van ons en vaak bieden wij daar ook een of meer windtegoeden bij (afhankelijk van de looptijd van de verlenging) 🙂

Groet,
Tessa
Goedenmiddag,

Ik heb zo'n verlengaanbod gehad. Er zit echter niks extra's bij. De vorige keer wel. Voor nieuwe klanten wordt er wel iets extra's aangeboden. Gek genoeg staat er in het aanbod o.a. "dezelfde tarieven voor nieuwe als bestaande klanten".

Grts Marco
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Marco,

De tarieven zijn voor zowel onze bestaande als nieuwe klanten gelijk, dus het is niet zo gek dat dit vermeld staat. Onze tarieven zijn namelijk tegen de inkoopprijs.
Met betrekking tot het verlengaanbod zouden we je als bestaande klant alsnog graag een windtegoed aanbieden, dus ik heb je een nieuw verlengaanbod gestuurd.

Groet,
Tessa
Hoi Tessa,

Bedankt, ik ga er gelijk even naar kijken.

grts Marco
Hoi Tessa,

Ik heb het nieuwe aanbod bekeken waarvoor dank. Het windtegoed is echter alleen van toepassing bij meerjarige verlenging. Dus ik denk er nog even na.
Nogmaals bedankt!

Grts Marco
Badge +5
Hoi MarcoDu,

Fijn dat je het nieuwe aanbod hebt bekeken. Wij horen het graag als je een keuze heb gemaakt en wilt ingaan op het verlengaanbod.

Fijne dag verder toegewenst!

Groet,
Serena

Reageer