Beantwoord

EnergieDirect belt me met een fraai aanbod. Mijn contract loopt nog.

EnergieDirect belt me met een fraai aanbod. Mijn contract loopt nog. Geen probleem, zeggen ze. Alle kosten worden vergoed.

Wat doet Qurrent om mij te behouden?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 7 maart 2019, 14:26

Hoi @H2AD2,

Dankjewel voor je bericht.
Omdat je een lopend contract bij ons hebt kan ik je nu geen direct nieuw aanbod doen. Het liefst zien we natuurlijk wel dat je gewoon bij ons blijft!
De voornaamste reden is dat Energiedirect slecht scoort als het gaat om groene stroom, terwijl Qurrent de groenste stroom levert van Nederland (zie dit onderzoek van de Consumentenbond).

Daarnaast is het zo dat Energiedirect waarschijnlijk de boete van je overneemt. Daarnaast heb je echter ook nog een welkomstkorting tegoed bij ons. Deze krijg je op je jaarnota, maar loop je mis als je nu al overstapt. Dit bedrag wordt waarschijnlijk niet door Energiedirect vergoed.

Ik hoop dat je nog een tijdje met ons en onze groene stroom mee wil doen!
Tegen de tijd dat je contract afloopt krijg je natuurlijk een nieuw aanbod van ons.

Groet, Joost

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @H2AD2,

Dankjewel voor je bericht.
Omdat je een lopend contract bij ons hebt kan ik je nu geen direct nieuw aanbod doen. Het liefst zien we natuurlijk wel dat je gewoon bij ons blijft!
De voornaamste reden is dat Energiedirect slecht scoort als het gaat om groene stroom, terwijl Qurrent de groenste stroom levert van Nederland (zie dit onderzoek van de Consumentenbond).

Daarnaast is het zo dat Energiedirect waarschijnlijk de boete van je overneemt. Daarnaast heb je echter ook nog een welkomstkorting tegoed bij ons. Deze krijg je op je jaarnota, maar loop je mis als je nu al overstapt. Dit bedrag wordt waarschijnlijk niet door Energiedirect vergoed.

Ik hoop dat je nog een tijdje met ons en onze groene stroom mee wil doen!
Tegen de tijd dat je contract afloopt krijg je natuurlijk een nieuw aanbod van ons.

Groet, Joost

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen