Beantwoord

Greenchoice

• 4 januari 2019
  • 1 reactie
  • 326 keer bekeken

Ik had net twee personen aan de deur van Green Choice met de vraag of ik over wilde stappen en een bonus van 350 euro tegemoet kon zien. Ze gaven ook aan dat Qurrent en Green Choice samen zijn/gaan. Beetje vreemde praktijken als je samenwerkt om dan klanten bij je zakenpartner weg te kapen. Weten jullie hoe dit zit?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 7 januari 2019, 14:38

Hoi @R.Honings,

Qurrent gaat inderdaad samen met Greenchoice. Op dit moment zijn we druk bezig met de integratie, maar de contracten blijven gewoon hetzelfde. Dat betekent dat je nu nog gewoon een vast contract bij ons hebt lopen.
Mocht je overstappen dan wordt automatisch dus ook nog een opzegvergoeding berekend.

Ik kan me voorstellen dat de situatie vragen oproept, maar je contract bij ons loopt nog gewoon door!

Groet, Joost
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @R.Honings,

Qurrent gaat inderdaad samen met Greenchoice. Op dit moment zijn we druk bezig met de integratie, maar de contracten blijven gewoon hetzelfde. Dat betekent dat je nu nog gewoon een vast contract bij ons hebt lopen.
Mocht je overstappen dan wordt automatisch dus ook nog een opzegvergoeding berekend.

Ik kan me voorstellen dat de situatie vragen oproept, maar je contract bij ons loopt nog gewoon door!

Groet, Joost

Reageer