Beantwoord

Heb ik een contractverlenging met windtegoed?

• 30 november 2017
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

Ik ben op 11 november ingegaan op een aanbod om mijn contract te verlengen en zou als extra 2 windtegoeden krijgen. De bevestiging van de verlenging ontving ik vrij snel, maar ik kan er niet uit opmaken dat ik extra windtegoed krijg.Bij de verlening zitten alle algemene voorwaarden en alle actievoorwaarden, (die dus zeker niet allemaal van toepassing zijn). Op 11-11 en op 19-11 heb ik per mail 2x gevraagd om bevestiging van de 2 extra windtegoeden, maar geen enkele reactie.
Kan iemand bevestigen dat ik krijg wat me aangeboden is en waar ik me voor aangemeld heb? Want de tijd tikt lekker weg en ik weet nog steeds niks. Het lukt me ook niet om jullie telefonisch te bereiken.
icon

Beste antwoord door Tomer van Qurrent 5 december 2017, 10:12

Hoi Hermina,

Welkom op onze Community!

Ik zie inderdaad dat je een contractverlenging hebt van 1 jaar zonder gratis Windtegoed. Hiervan heb je op 11 november een bevestiging ontvangen.

Wij kunnen de contractverlenging aanpassen. Bij een verlenging van drie jaar, krijg je twee gratis Windtegoeden!

Wij horen graag of we dit voor je in orde kunnen maken.

Groet,
Tomer
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Hermina,

Maar natuurlijk! Hier zie je de tarieven voor 1 jaar en voor 3 jaar die voor jou gelden.

Energietarieven verlenging 3 jaar Prijs Zeker

Dit zijn de tarieven voor de verlenging waar je eerder voor hebt gekozen: Energietarieven verlenging 1 jaar Prijs Zeker

Wil je toch liever gebruik maken van de verlenging van 3 jaar? Laat het dan weten, dan maken we dit voor je in orde. Mét Windtegoeden!

Groetjes, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Wat leuk om te horen, Irma!
Mijn collega's gaan hiermee voor je aan de slag. Je ontvangt spoedig per e-mail van zowel de Windtegoeden als van de contractverlenging een bevestiging.
Wat fijn dat we nog 3 jaar samen met jou Nederland mogen vergroenen!

Groetjes, Nina
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Hermina,

Welkom op onze Community!

Ik zie inderdaad dat je een contractverlenging hebt van 1 jaar zonder gratis Windtegoed. Hiervan heb je op 11 november een bevestiging ontvangen.

Wij kunnen de contractverlenging aanpassen. Bij een verlenging van drie jaar, krijg je twee gratis Windtegoeden!

Wij horen graag of we dit voor je in orde kunnen maken.

Groet,
Tomer
Dag Tomer,

Welke tarieven gelden dan?

Groet Irma
Beste Nina,

Ziet er goed uit. Graag omzetten in een contract voor drie jaar met extra windtegoed.

Met vriendelijke groet,

Irma Wintjes

Reageer