Beantwoord

Heb ik enkel of dubbel tarief?

• 20 december 2017
  • 2 reacties
  • 126 keer bekeken

Hoe kom ik er achter of ik enkel of dubbel tarief heb?
Ik heb sinds november een slimme meter en nu zie ik dat er een hoog en laag tarief is. Ik had altijd een enkel tarief en ik zou graag bevestigd willen krijgen dat ik nu ook enkel tarief heb. Ik ben 14 december overgestapt naar Qurrent.
Jullie zijn trouwens erg slecht bereikbaar. Het doorgeven van de meterstanden lukt ook niet.....
icon

Beste antwoord door FransvanWoerkom 20 december 2017, 22:04

Hoi HBruins,

Bij de slimme meter worden altijd dag- en nachtstroom afzonderlijk gemeten. Bij Qurrent nemen ze dan aan dat je ook voor dubbeltarief wilt worden afgerekend. Dat is overigens pas bij de jaarnota. Als je hier laat weten dat je volgens enkeltarief wilt worden afgerekend, noteren ze dat bij Qurrent.

Groet, Frans
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi Hbruins,

Wat Frans zegt klopt!
Jouw contract is al omgezet naar enkeltarief.
Heb zojuist een e-mail naar je toegestuurd met daarin het contract voor de bevestiging van omzetting.

Groeten van Giulia
Reputatie 4
Badge +12
Hoi HBruins,

Bij de slimme meter worden altijd dag- en nachtstroom afzonderlijk gemeten. Bij Qurrent nemen ze dan aan dat je ook voor dubbeltarief wilt worden afgerekend. Dat is overigens pas bij de jaarnota. Als je hier laat weten dat je volgens enkeltarief wilt worden afgerekend, noteren ze dat bij Qurrent.

Groet, Frans

Reageer