Beantwoord

Heb me aangemeld met spoedaanmelding. Liander weet nog van niks.

• 11 juni 2018
  • 7 reacties
  • 254 keer bekeken

Liander schreef onderstaande.

Geachte heer, mevrouw,
U heeft nog steeds geen leverancier voor elektriciteit en/of gas
Een week geleden heeft u van ons hierover een e-mail ontvangen.
Bij ons is nog altijd geen energieleverancier bekend, die in uw opdracht elektriciteit en/of gas levert op Auguste Comteweg 89, 1349 CD, ALMERE.
Aansluitingen op dit adres
Het betreft de volgende aansluitingen op dit adres:
Stroom

• Eancode:
871687110003259172
• Meter:
E0011007088388118

Maar ik heb me vorige week dinsdag al aangemeld met de juiste gegevens. Qurrent zou alles regelen .
En me aanmelden. Maar nu krijg ik van Liander dat ze van nog niks weten. Kunt u daar uitsluitsel over geven?

Jack Peters
08-06-1952
0650515375
( het adres is hier opgegeven als Auguste Comteweg 89, 1349 CD, ALMERE. Maar na huisnummerbesluit is dit veranderd in no 103 !!!

Met vriendelijke groeten
jack Peters
icon

Beste antwoord door Tomer van Qurrent 12 juni 2018, 10:59

Hoi giacomopedro,

Welkom op onze community!

Goed dat je de EAN-code doorgeeft. Ik bel je gelijk op om je aanmelding in orde te maken.

Groet,
Tomer
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi giacomopedro,

Welkom op onze community!

Goed dat je de EAN-code doorgeeft. Ik bel je gelijk op om je aanmelding in orde te maken.

Groet,
Tomer
Dag Tomer. Kan ik er nu van uit gaan dat alles geregeld is en gemeld aan Liander ?
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Jack,

Ik heb het voor alle volledigheid nog even nagevraagd voor je en alles loopt nu goed.

Groet,
Tessa
van Liander volgende mail gekregen. Waar ik delen hier vermeld.

Geachte heer, mevrouw,

U heeft een aanvraag ingediend voor een nieuwe elektriciteits- en/of gasaansluiting op het adres Auguste Comteweg 103 , 1349 CD ALMERE. Wij hebben de door u gevraagde meters inmiddels op dit adres geplaatst. Er is echter nog geen energieleverancier bekend. Meld u dus zo snel mogelijk aan. In deze email leest u hoe u dit kunt doen.

Vraag naar een spoedaanmelding
Neem telefonisch contact op met een energieleverancier en vraag naar een spoedaanmelding. Spreek met de energieleverancier af dat uw aanmelding uiterlijk op 09-01-2019 is verwerkt. Is uw aanmelding niet voor die datum bij ons bekend? Dan zijn wij wettelijk verplicht uw elektriciteits- en/of gasaansluiting af te sluiten. Aan het vervolgens opnieuw aansluiten zijn kosten verbonden. Meld u dus vandaag nog aan. Het duurt namelijk een aantal dagen voordat uw aanmelding is verwerkt.

Geef bij het aangaan van een contract de volgende informatie door:

Elektriciteit:
Meternummer: E0044007236207718
EAN-code: 871687110003478795

Graag spoed omdat de aanmelding al een half jaar geleden is gebeurt

Met vriendelijke groeten
Jack Peters
Auguste Comteweg 103 , 1349 CD ALMERE.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Jack,

bedankt voor je bericht.

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken en hebben we de spoedaanmelding geregeld.
Zoals besproken krijg je de contractbevestiging vandaag opgestuurd waarna er op 3 januari 2019 een bericht zal volgen dat we met de levering zijn gestart.

Groeten,
Julian
Goedemorgen
Tot op heden nog geen bericht gehad dat jullie zijn gestart met leveren. Als dat nog niet gebeurt is dat stopt de levering 9 januari. ( zie correspondentie hierboven)
Ik hoor het graag

Jack Peters
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @giacomopedro.

Bedankt voor je bericht.

Je hebt onze correspondentie tot op heden nog niet ontvangen omdat je e-mailadres incorrect was opgenomen in je klantprofiel.
Ik heb je e-mailadres zojuist gewijzigd en je hier ook een bevestigingsmail van gestuurd.
Ook heb ik je de gemiste correspondentie, over het starten van onze energielevering, nogmaals naar je verstuurd.

Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het graag van je.

Groeten,
Julian

Reageer