Beantwoord

Hebben jullie mijn opzegvergoeding van de vorige leverancier ontvangen?

  • 8 april 2018
  • 8 reacties
  • 143 keer bekeken

ik heb nog niets gehoord van mijn overstapkosten
deze zouden door Qurrent vergoed worden
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 9 april 2018, 14:19

Hoi Tonny,

Dankjewel voor je bericht en welkom bij Qurrent!

Ik heb jouw contract erbij gepakt. Je hebt echter geen contract met Groene Cheque. Dit betekent dat wij de opzegvergoeding van de vorige leverancier niet vergoeden.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Tonny,

Dankjewel voor je bericht en welkom bij Qurrent!

Ik heb jouw contract erbij gepakt. Je hebt echter geen contract met Groene Cheque. Dit betekent dat wij de opzegvergoeding van de vorige leverancier niet vergoeden.

Groet,
Tessa
Hallo Tessa


Dit is mij wel beloofd zonder deze toezegging had ik nl niet opgezegd
totaal heeft me dit 300 euro gekost
ik heb ook gelijk de rekening naar jullie opgestuurd
ik verwacht dan ook dat jullie je afspraken nakomen

groet,
Tonny
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Tonny,

Ik heb nogmaals je contract erbij gepakt. Hierop staat inderdaad geen Groene Cheque. Wel heb je een welkomstkorting van € 50 ontvangen.

Helaas kunnen wij daarom niet overgaan tot vergoeding van de boete.

Groet,
Tomer
dit vind ik geen manier van doen ik heb vooraf aangegeven dat ik nog maar net was overgegaan en daarom een boete moest betalen
dit was geen probleem nu ik klant ben is het wel een probleem
dit vind ik uitermate teleurstellend en misleidend
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Tonny,

Wat vervelend dat je verwachtte dat de boete vergoedt zou worden. Echter hebben we je op 26-1 meteen een mail gestuurd om te waarschuwen voor de overstapboete. We hadden toen binnen de bedenktijd het contract nog kunnen omzetten.

Groet,

Jeroen
Hallo Jeroen

niet eerst zeggen dat de boete vergoed wordt en dan later een mail sturen dat je het toch maar niet doet Bij mij is nog altijd een man een man een woord een woord

gr Tonny
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Tonny,

Ik vind het vervelend dat er door de verkopende partij iets anders is toegezegd.
Echter heb je ook een contract ontvangen en hierin staat vermeld dat er sprake is van een korting en niet van een vergoeding van de opzegvergoeding van de vorige leverancier. Het contract is leidend.

Groet,
Tessa

Reageer