Beantwoord

Historisch verbruik klopt niet, hoe kan ik mijn maandbedrag wijzigen?

Badge
Beste,

Het bevreemd me dat ik een veel hoger voorgesteld maandbedrag krijg dan ik heb aangegeven jaarlijks te verbruiken. Jullie stellen dat dit op basis van het historisch verbruik is aangegeven door de netbeheerder. Dit lijkt me sterk aangezien het hier om een nieuwbouw complex gaat...
Vervolgens kan ik mijn maandbedrag slechts met een 20tal euro verlagen, welke nog steeds niet eens in de buurt komt van mijn geschat verbruik.

Mvg,

Bastiaan
icon

Beste antwoord door BastiaanLagaune 8 mei 2017, 16:40

Beste Tanja,

Dank voor je bericht. Dan vind ik het verwacht verbruik best hoog.
Ik zou graag mijn maandbedrag naar 100 euro willen verlagen.

Groet,

Bastiaan

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Bastiaan,

Normaliter krijgen we inderdaad een historisch jaarverbruik door van de netbeheerder. Bij een nieuwbouwwoning is er inderdaad nog geen historie, dan krijgen we van de netbeheerder een verwacht jaarverbruik door.

In Mijn Energie zit een beveiliging dat een maandbedrag niet te laag kan worden ingesteld, dit is om te voorkomen dat iemand voor verassingen kan komen te staan op de jaarnota.

Bij de klantenservice kunnen we het maandbedrag verder voor je verlagen. Naar welk maandbedrag of verbruik mag ik het voor je aanpassen?

Groeten van Tanja
Badge
Beste Tanja,

Dank voor je bericht. Dan vind ik het verwacht verbruik best hoog.
Ik zou graag mijn maandbedrag naar 100 euro willen verlagen.

Groet,

Bastiaan
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Bastiaan,

Ik heb het meteen voor je aangepast naar €100. Via de mail ontvang je nog een bevestiging.

Groeten van Tanja

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen