Beantwoord

Hoe bepaalt Qurrent het maandbedrag

Goedenavond. Ik kreeg onlangs een bericht van Qurrent, dat mijn maandbedrag voor stroom is aangepast van 300 euro per maand naar 280 euro per maand. Het argument was, dat dit het gevolg was van een melding van de netbeheerder. Als je de gegevens van de netbeheerder goed bekijkt hebt ik in 2016 nooit meer dan 1000 Kwh stroom gebruikt. Hetzelfde geld voor gas: in 2016 een kleine 500 m3 gas gebruikt en toch geen substantiele verlaging. Pogingen om het maandbedrag zelf aan te passen heb ik opgegeven.
vr.gr.
Niek
icon

Beste antwoord door Lara van Qurrent 13 januari 2017, 13:17

Hallo Niek!

De netbeheerder heeft een berekening gemaakt op basis van het historisch verbruik van de afgelopen 5 jaar op dit adres. Op basis van dat verbruik passen wij het maandbedrag aan als er een verschil is met de voorgaande jaren.

Gek dat het je niet gelukt is om het maandbedrag zelf aan te passen in Mijn Energie. Kun je ons laten weten of je een foutmelding oid krijgt?

Natuurlijk kunnen wij het maandbedrag direct naar wens voor je aanpassen. Heb je een maandbedrag in gedachten? Dan kunnen we het gelijk aanpassen.

Groetjes,
Lara

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Niek!

De netbeheerder heeft een berekening gemaakt op basis van het historisch verbruik van de afgelopen 5 jaar op dit adres. Op basis van dat verbruik passen wij het maandbedrag aan als er een verschil is met de voorgaande jaren.

Gek dat het je niet gelukt is om het maandbedrag zelf aan te passen in Mijn Energie. Kun je ons laten weten of je een foutmelding oid krijgt?

Natuurlijk kunnen wij het maandbedrag direct naar wens voor je aanpassen. Heb je een maandbedrag in gedachten? Dan kunnen we het gelijk aanpassen.

Groetjes,
Lara

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen