Beantwoord

Hoe declareer ik opzegvergoeding?

• 13 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 236 keer bekeken

Voor mijn opzegvergoeding moet ik een declaratieformulier invullen. Op de betreffende pagina staat al maanden dat dit op dit moment niet kan. Hoe kan ik de boete van mijn oude leverancier van jullie ontvangen?
icon

Beste antwoord door Tomer van Qurrent 14 september 2018, 13:28

Hoi @fenna001,

Het is inmiddels duidelijk wat er fout gaat.

Wanneer je al bent ingelogd in Mijn Energie, is het niet mogelijk naar het declaratieformulier te gaan. Hiervoor moet je dus eerst uitloggen, en vervolgens weer inloggen bij het declaratieformulier. (Dit gaan wij wel oplossen)

Een andere manier is door de eindnota van de vorige leverancier naar ons te mailen. Dit kan naar vraag@qurrent.nl. Dan verwerken wij de boete op die manier :)

Groet,
Tomer
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi fenna001,

Welkom op onze community.

De opzegvergoeding kun je bij ons declareren via qurrent.nl/declaratieformulier.

Dit kan echter tot 3 maanden na de overstap. Ik zie dat jouw overstap in oktober 2017 plaatsvond. Om die reden is het niet meer mogelijk om de overstapvergoeding te declareren.

Groet,
Tomer
Dag Tomer,

Als je naar de link gaat die jij opgeeft staat daar al maanden dat het systeem onbereikbaar is, dus hoe moet ik dan mijn vergoeding aanleveren.
En bij mijn overstap vorig jaar werd aangegeven dat ik mijn overstapvergoeding binnen een jaar kon aanleveren.
Als ik een aanbieding van jullie krijg om over te stappen en een vergoeding daarvoor krijg en vervolgens komen er allerlei voorwaarden, die ook nog eens slecht toegankelijk zijn, dan vind ik dat niet erg klantvriendelijk.
Kan ik alsnog dat formulier invullen. Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,
Fenna
Reputatie 4
Badge +8
Hoi fenna001,

Ik zie geen foutmelding staan. Welke browser gebruik je?

Groet,
Tomer
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Fenna, ik zie inderdaad staat dat het systeem onbereikbaar. Ik ga er achteraan en laat het je weten als de site weer werkt!

Groetjes, Tanja
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @fenna001,

Het is inmiddels duidelijk wat er fout gaat.

Wanneer je al bent ingelogd in Mijn Energie, is het niet mogelijk naar het declaratieformulier te gaan. Hiervoor moet je dus eerst uitloggen, en vervolgens weer inloggen bij het declaratieformulier. (Dit gaan wij wel oplossen)

Een andere manier is door de eindnota van de vorige leverancier naar ons te mailen. Dit kan naar vraag@qurrent.nl. Dan verwerken wij de boete op die manier :)

Groet,
Tomer

Reageer