Beantwoord

Hoe kan ik bij Qurrent zorgen dat er bouwstroom geleverd wordt?

Goedenavond,

Na afsluiten van huidige stroom is de oude woning gesloopt en bouwstroom aangevraagd. Alliander zorgt voor aanleg op 28/3. Hoe kan ik bij Qurrent zorgen dat de bouwstroom geleverd wordt?
EAN is 871685920003118063.
Bestaande klantnr. is 128582.

Met vriendelijke groet,
L. Kruseman
icon

Beste antwoord door Jurjen van Qurrent 22 februari 2018, 11:25

Hoi L.Kuseman,

Welkom op de community!

Natuurlijk kunnen wij gaan leveren op de bouwaansluiting. Vaak wil de netbeheerder dat er formeel gezien al een leverancier levert op een aansluiting voordat ze de meter aanleggen. In dit geval raad ik je aan om een variabel contract bij ons af te sluiten. Tegen de tijd dat je woning dan klaar is en je ook gas wilt gaan afnemen, dan kun je een nieuw vast contract bij ons afsluiten.

Zullen we dat voor je in orde maken?

Groetjes,
Jurjen

Bekijk origineel

5 reacties

Badge
Hoi L.Kuseman,

Welkom op de community!

Natuurlijk kunnen wij gaan leveren op de bouwaansluiting. Vaak wil de netbeheerder dat er formeel gezien al een leverancier levert op een aansluiting voordat ze de meter aanleggen. In dit geval raad ik je aan om een variabel contract bij ons af te sluiten. Tegen de tijd dat je woning dan klaar is en je ook gas wilt gaan afnemen, dan kun je een nieuw vast contract bij ons afsluiten.

Zullen we dat voor je in orde maken?

Groetjes,
Jurjen
Dank voor de snelle respons.
Graag dit variabel contract opstellen voor enkel stroom. Gas zal de woning nu en ook in de toekomst niet gebruiken.

Vriendelijke groet,
Loren Kruseman
Badge
Aah helemaal van het gas af dus. Mooi!
In dat geval is het afsluiten van een vast contract ook een goede optie. Dit contract kun je in de toekomst simpel over laten zetten naar de definitieve aansluiting.

Ik bel je wel even om te overleggen waar je voorkeur naar uitgaat.

Groetjes,
Jurjen
Klinkt goed, ik ben vandaag echter lastig bereikbaar. Kan het om 18u of anders morgenochtend?

Grt. Loren
Badge
Ik stuur je wel even een offerte toe per mail. Dan kun je dit rustig bekijken. Na het weekend check ik wel even of je hebt gereageerd.

Groeten,
Jurjen

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen