Sticky

Hoe kan ik de opzegboete van mijn vorige leverancier (Groene Cheque) declareren?

Reputatie 4
Badge +8
Je bent overgestapt naar Qurrent (goed bezig!) en je hebt een contract met Groene Cheque. Hoe kan je de opzegboete van je vorige leverancier dan declareren?

Je kan je verzoek indienen via www.qurrent.nl/declaratieformulier. Je voegt bij je verzoek een kopie van de eindnota waarop de boete in rekening wordt gebracht. Hierna zal je verzoek in behandeling worden genomen.

Indien goedgekeurd, wordt de boete vergoed tot maximaal € 250,00 vergoed op de eerste jaarnota.

Let op: je hebt na de startdatum van de levering drie maanden de tijd om de eindnota te declareren.

Heb je hier nog vragen over. Je kan ze altijd hier stellen 🙂

2 reacties

KAn mijn opzegboete niet declareren omdat het systeem niet werkt, wanneer kan het weer.??
Reputatie 4
Badge +8
Hoi André,

Ik zie in je systeem dat het inmiddels is gelukt. Mocht je hier alsnog vragen over hebben, dan horen wij het graag!

Groet,
Tomer

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen