Beantwoord

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

• 29 november 2017
  • 21 reacties
  • 523 keer bekeken

Hallo ik wil mijn bestelling annuleren. Mijn klantnummer is 256217, het contract zou ingaan per 12-01-2018. Bij nader inzien wil ik toch geen gebruik maken van het aanbod van Qurrent. Telefonisch en per mail zijn jullie slecht bereikbaar, hopelijk is dit voldoende om de bestelling te annuleren.
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 5 december 2017, 09:50

Hallo Frank,

Bedankt voor je toelichting. Wat jammer om te horen!
Jij hebt een annuleringsbevestiging ontvangen, en jbeentjes77 inmiddels ook.

Natuurlijk zijn jullie meer dan welkom om op een later moment over te stappen, als dit jullie wel uitkomt. Onze groene missie blijft bestaan!

Groet, Nina
Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi FrankP,

Welkom op de community!

Wat jammer dat je je bestelling wilt annuleren. Ik heb het bij dezen geannuleerd, mag ik vragen wat de reden is?

Groet,

Jeroen
ik wil ook annuleren. Via mail krijg ik helaas geen reactie.
Klantnummer 256122
Hallo Jeroen,

De prijzen blijken bij nader vergelijk toch behoorlijk hoger te liggen dan bij andere partijen waar ik een aanbod van heb gehad, vandaar de annulering.

Groet
Frank
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Frank,

Bedankt voor je toelichting. Wat jammer om te horen!
Jij hebt een annuleringsbevestiging ontvangen, en jbeentjes77 inmiddels ook.

Natuurlijk zijn jullie meer dan welkom om op een later moment over te stappen, als dit jullie wel uitkomt. Onze groene missie blijft bestaan!

Groet, Nina
Ik heb diverse mails aan u om mijn aanmelding te annuleren. Ik ben het niet eens met het maandbedrag dag erg verschilt met het beloofde bedrag dat ik maandelijks zou gaan betalen. Waarom geeft u geen antwoord?
Hallo, ik krijg nog geen reactie via e-mail. Graag toch kosteloos opzeggen binnen bedenktijd. Mijn klantnummer is ******.
Reputatie 2
Badge +5
Hi DJense,

Bedankt voor je bericht op de community! Het klopt inderdaad dat jij nog geen antwoord van ons had ontvangen, dit komt door een achterstand die wij hebben van onze e-mails.
Daarentegen zie ik dat mijn collega jouw e-mail heeft behandeld, en de aanmelding geannuleerd is. Als het goed is heb je hierover een e-mail gekregen. In ieder geval kan ik bij deze bevestigen dat de aanmelding inderdaad geannuleerd is, en er geen overstap doorgaat.

Groetjes,
Nathan
Reputatie 2
Badge +5
Hi Els!

Klopt, wij hebben een achterstand op onze e-mail. Daarentegen zie ik dat het al geannuleerd is, en de bevestiging verzonden.
Mocht je een keertje bij ons klant willen worden, ben je meer dan welkom!

Groetjes,
Nathan
Goedemorgen,

Ik wil graag mijn overstap naar Qurrent annuleren. Tijdens een gesprek met een van uw medewerkers werd mij verteld dat de overstap boete door jullie voor rekening zou worden genomen maar ik kreeg gister bericht dat dit niet zo is. Ik wil dus mijn overstap procedure stop zetten.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Marieke de Jonge-Smits
Klantnummer 260673
Goedemorgen,

Er is gisteren onder mijn naam een aanvraag bij jullie binnengekomen voor een energiecontract op mijn woonadres. Ik wil gebruik maken van mijn bedenktijd en wil deze aanvraag onmiddellijk herroepen.

Echter hebben jullie medewerkers de verkeerde email adres gebruikt en heb ik nog geen contract in de mail ontvangen. Verder zijn jullie blijkbaar telefonisch en per mail ook niet bereikbaar. Dus maar via deze manier.

Graag contact opnemen zodat ik de bevestiging mag ontvangen van de herroeping van deze aanvraag. Ik wil bij mijn huidige leverancier blijven.

Met vriendelijke groet,
Anna Arens
Als een werknemer van Qurrent aan de deur is geweest (vrijdag 15 dec) en na nader inzien wil ik nu toch geen energie van current. Is het alleen mogelijk om deze telefonisch stop te zetten of te annuleren? Kan dit niet via een mail of een formulier?
Jullie zijn telefonisch niet te bereiken..... ik hang al heel lang aan de lijn en het duurt te lang.
goede middag ,

Ik heb op 15-12-2017 een voorstel gehad om over te stappen . En heb vandaag een mail gehad van jullie dat mijn contract in gaat over 30. En ik heb nog helemaal niets toegezegd.

En wij willen ook NIET overstappen maar bij onze huidige leverancier blijven.

Ik heb hier ook al een mail gestuurd naar klantenservice waar die nemen het pas na twee weken ik behandeling . Daarom bij deze nog een keer wij gaan niet overstappen van leverancier.

Ik stuur mee de mail die ik naar klantenservice ook heb gestuurd.

Beste R.Goudriaan,

We hebben jouw bericht via de website ontvangen. Je moet alleen nog héél even geduld hebben. We gaan aan de slag om binnen 2 weken een antwoord op jouw vraag te geven!

Drie tips om wat tijd te doden:

-Bekijk onze tips om zelf energie te besparen en op te wekken.

-Misschien kun je al een antwoord op je vraag vinden op onze community.

-Of deel tips met andere community-leden over energie besparen!

Je vraag via Qurrent.nl:
> Goedemorgen , > > Ik ben vandaag benaderd door één van jullie medewerksters . En heb > een voorstel gehad om over te stappen. > > Ik heb dit overlegd met mijn vrouw en die wil niet overstappen. > > Dus bij deze wil ik U doorgeven dat wij niet overstappen en geen > gebruik gaan maken via Qurrent. > > Zou U mij een bericht kunnen sturen dat deze mail is aangekomen en dat > wij niet overstappen. > > Met vriendelijk groet R.Goudriaan.
Met vriendelijke groet,

Klantenservice

[img]//:0[/img]

Deze mail heb ik vandaag nog een keer gestuurd.

Met vriendelijk groet R.Goudriaan.
Reputatie 3
Badge +9
Beste R.Goudriaan, NatalyPoutsma, Aarens, Mariekedejonge,

Jullie bestellingen zijn inmiddels geannuleerd! Ik hoop jullie op een ander moment te mogen verwelkomen bij de groenste energieleverancier van Nederland.

Groet,

Jeroen
Goedemiddag,

1 December jl. heb ik jullie laten weten dat ik af wil zien van mijn contract die ik via verkoper afgesloten heb. Tot op heden heb ik daar geen bericht van ontvangen. Nu kreeg ik gisteravond bericht van mijn huidige energie leverancier dat ik over gestapt ben per 27-12. Ik wil jullie nogmaals laten weten dat ik geen gebruik wil maken van jullie diensten.

mijn klantnummer is: 255995

groeten J
Reputatie 3
Badge +9
Beste JaapvanSoeren,

Door een achterstand hebben we je mail niet op tijd kunnen oppakken. We gaan de levering met je huidige leverancier z.s.m. herstellen. We nemen contact op met je leverancier en zodra alles geregeld is ontvang je een mail van ons. Excuses voor het ongemak.

Groet,

Jeroen
ik heb me aangemeld bij Qurrent maar mijn partner wil toch liever bij de huidige provider blijven. Kunt u onze aanmelding alstublieft annuleren? klantnummer is 263055. Bij voorbaat alvast hartelijk dank. wellicht dat we in de toekomst toch nog overstappen. mvg M. de Voogd
Ik zie dat er meer mensen zijn geweest met deze vraag en dat er geen reacties bij zijn geplaatst...
Ik heb netjes binnen de 14 dagen bedenktijd besloten dat ik het contract niet in wil laten gaan maar krijg hier verder geen reactie op of dit verder afgehandeld is. Ik blijf hetzelfde betalen als bij mijn huidige provider dus zie verder ook het nut er niet van in om over te stappen.
Mijn klantnummer is 260036. Ik mag hierna aannemen dat het verder geregeld word (een
terugkoppeling krijgen is gewenst, heb geen zin in verassingen)
Jammer dat het opzeggen niet zo makkelijk gaat als dat er aan me verteld werd en het is ook lastig zoeken op de site hoe je het dan wel kunt annuleren....

Alvast bedankt
Reputatie 2
Badge +5
Hi Voogies,

Jammer om te lezen dat jij van ons wilt afzien. Daarentegen zie ik terug dat jij al hebt geannuleerd.
Bedankt voor je interesse in Qurrent. Wij waarderen het dat je de aanmelding hebt gedaan.
Wie weet zien wij je terug in de toekomst 🙂 .

Groetjes,
Nathan
Reputatie 2
Badge +5
Hi Dianafarenhorst,

Jammer om te lezen dat jij van ons wilt afzien. Daarentegen zie ik terug dat jij al hebt geannuleerd.
Bedankt voor je interesse in Qurrent. Wij waarderen het dat je de aanmelding hebt gedaan.
Wie weet zien wij je terug in de toekomst 🙂 .

Groetjes,
Nathan
Hallo,

Ik heb klantnummer 266383 en ik wil mijn op straat aangesmeerde contract per direct laten annuleren. Ik heb gebeld, maar na 10 min wordt er opgehangen.
Ik krijg jullie niet te pakken.

Sandra van de Steeg
Reputatie 3
Badge +8
Hallo @SandravandeSteeg,

Bedankt voor je bericht. Ik ben blij dat je ons hier op de community hebt gevonden.
Ik heb je bericht verplaatst naar dit topic.

Ik vind het erg vervelend dat het je niet is gelukt om de klantenservice op 10 januari te bereiken, maar ben je een dag later geholpen door mijn collega en is het contract geannuleerd. Een bevestiging hiervan is per e-mail naar je verstuurd.

Ik wens je een prettige dag toe!

Groet, Nina

Reageer