Beantwoord

Hoe kan ik mijn contract opzeggen als mijn woning is verkocht?

• 17 juni 2017
  • 3 reacties
  • 202 keer bekeken

Hoe en wanneer opzeggen bij verkoop 2de huis, verhuizing is dus niet van toepassing.
Dank
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 19 juni 2017, 08:55

Hallo Frank,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Wanneer er geen sprake is van het meeverhuizen van een contract, dan zal het energiecontract moeten worden opgezegd.
Wij ontvangen dan graag een e-mail met hierin je adres (zeker belangrijk bij een tweede woning), de reden van opzegging, de gewenste einddatum en indien nodig de eindstanden.
Deze e-mail kun je versturen naar opzeggen@qurrent.nl.

Binnen 6 weken na het einde van het contract zul je de eindnota ontvangen op het bij ons bekende correspondentieadres.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd.

Groeten van Nina
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Frank,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Wanneer er geen sprake is van het meeverhuizen van een contract, dan zal het energiecontract moeten worden opgezegd.
Wij ontvangen dan graag een e-mail met hierin je adres (zeker belangrijk bij een tweede woning), de reden van opzegging, de gewenste einddatum en indien nodig de eindstanden.
Deze e-mail kun je versturen naar opzeggen@qurrent.nl.

Binnen 6 weken na het einde van het contract zul je de eindnota ontvangen op het bij ons bekende correspondentieadres.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd.

Groeten van Nina
Helaas moest ik de opzeg procedure hier vinden, op de website wordt ik letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd. Misschien kan iemand daar een keer naar kijken.
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Rinke,

Bedankt voor je bericht en voor je suggestie. Dit wordt zeker meegenomen.
Wat vervelend om te horen dat je van kastje naar de muur wordt gestuurd. Wel ben ik blij dat je hier het antwoord hebt gevonden. Kan ik je ergens mee helpen? Ik hoop natuurlijk dat je nog lange tijd blij bij Qurrent blijft, maar indien nodig help ik je natuurlijk graag.

Groetjes, Nina

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen