Vraag

Hoe kan ik mijn contract verlengen en waarom toont mijn Qbox Solar geen opwek?

• 30 maart 2018
  • 3 reacties
  • 132 keer bekeken

Hallo,

Ik heb via de community een contractvoorstel gevraagd voor verlenging. Deze heb ik ontvangen, en ik wil graag met 2 jaar verlengen (inclusief aangeboden kortingen). Echter in de mail zit geen mogelijkheid om te bevestigen. Gaarne mijn contract verlengen met 2 jaar.

Tevens heb ik een vraag over mijn Qbox Solar. Ik heb 9 zonnepanelen, echter ik zie in mjin app nog geen opwek. De Kwh Meter geeft overigens wel aan wat er is opgewekt. Kunnen jullie kijken of mijn Solar al is geactiveerd?

Vriendelijke groet,
Gert-Jan Kiebert

3 reacties

Badge +5
Hoi Kiebi,

Bedankt voor je bericht en wat leuk dat je met 2 jaar wilt verlengen bij ons! Wij zijn heel blij dat we je nog twee jaar mogen voorzien van 100% groene energie. Wij gaan het verlengaanbod voor je in orde maken inclusief de aangeboden korting, zoals deze is voorgesteld per e-mail.
Zodra wij de verlenging hebben verwerkt, ontvang je een contractbevestiging per e-mail.

Om op je andere vraag antwoord te geven. Het klopt dat de Qbox Solar geen opwek toont in de Mijn Energie grafiek. Ik heb dit probleem neergelegd bij onze technische afdeling. Zij zullen gaan kijken wat het probleem is en naar een oplossing zoeken.
We houden je op de hoogte van de voortgang.

Ik wens je verder een heel fijne dag toe!

Groeten,

Serena
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Kiebi,

Kan je foto's sturen van hoe de Qbox Solar is aangesloten? Loopt de Eltako meter op?

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Kiebi,

Kan je ons nog de foto's toesturen? Zonder foto's kunnen wij je hier niet mee helpen.

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen