Beantwoord

Hoe kan ik mijn Groene Cheque declareren?

• 23 februari 2018
  • 1 reactie
  • 166 keer bekeken

Ik heb gekozen voor Qurrent en kreeg telefonisch te horen dat de opzegvergoeding zou worden terugbetaald. Nu lees ik dat ik met een Groene Cheque dat moet regelen maar dat moet dan binnen 3 maanden na start contract. Dat is me nooit verteld en een mail met een vraag over de terugbetaling is niet beantwoord.
Ik scan maandag mijn eindafrekening van Essent en stuur die dan naar Jullie.
Ik neem dat de vergoeding bij de eerste jaarafrekening wordt verrekend.
Groet, Mathijs van Os
icon

Beste antwoord door Serena van Qurrent 26 februari 2018, 10:25

Hoi Mathijs,

Welkom op de Community en bedankt voor je bericht. Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad met een collega van mij op de klantenservice. Is alles nu duidelijk?
De Groene Cheque kun je via www.qurrent.nl/declaratieformulier declareren. Is dit inmiddels gelukt? Anders mag je de eindnota waar de opzegboete op vermeld staat naar vraag@qurrent.nl e-mailen.
Wij zullen de opzegboete vergoeden op de eerste jaarnota. De eerste jaarnota kun je verwachten binnen zes weken, nadat je een jaar klant bij ons bent geweest.

Ik wens je een heel fijne dag toe!

Groet,
Serena
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +5
Hoi Mathijs,

Welkom op de Community en bedankt voor je bericht. Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad met een collega van mij op de klantenservice. Is alles nu duidelijk?
De Groene Cheque kun je via www.qurrent.nl/declaratieformulier declareren. Is dit inmiddels gelukt? Anders mag je de eindnota waar de opzegboete op vermeld staat naar vraag@qurrent.nl e-mailen.
Wij zullen de opzegboete vergoeden op de eerste jaarnota. De eerste jaarnota kun je verwachten binnen zes weken, nadat je een jaar klant bij ons bent geweest.

Ik wens je een heel fijne dag toe!

Groet,
Serena

Reageer