Beantwoord

Hoe kan ik mijn groene cheque verzilveren?

• 4 oktober 2017
  • 41 reacties
  • 709 keer bekeken

Toon eerste bericht

41 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Henri,

Ik kan onder jouw gegevens geen mail vinden met de afrekening. Kan het zijn dat je hebt gemaild vanuit een ander mailadres dan dat waarmee je bij Qurrent staat aangemeld (eindigend met multiweb.nl)?

Groet,
Tomer
via

info@insight-software.nl

vermoedelijk
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Henri,

Met dat mailadres kan ik ook geen mail van je terugvinden in onze administratie. Kan je de eindnota van je vorige leverancier nogmaals sturen naar vraag@qurrent.nl?

Groet,
Tessa
ga het nu doen.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Henri,

Bedankt voor je bericht. Ik kan de mail nog steeds niet vinden onder jouw gegevens. Heb je deze gestuurd naar vraag@qurrent.nl? Het is daarbij belangrijk dat je mailt vanuit het adres dat bij ons bekend is: ***corver@*****web.nl.

Groet,
Tomer
ik kan niet mij hele mail omgeving aan jullie aanpassen hoor.. Wat doen julie met andere mailtjes?? Weggooien???
Hebben jullie het nu gehad of niet?? zorg anders dat ik dat via de website kan doen.. wel zo makkelijk he?
heb mijn mail adres inmiddels zelf gewijzigd.. zou nu wel gekoppeld kunenn worden?>?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Henri,

Je mail is goed binnengekomen! Ik heb je opzegboete meteen verwerkt en we zullen het verrekenen met je eerste jaarnota.

Groet,

Jeroen
thanks.. eindelijk 😉
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Henri,

Het mailtje is binnen! Ik heb deze voor je verwerkt :)

Groet,
Tomer
hoe regel ik dat snel met Qurrent
Reputatie 3
Badge +8
Hoi @berri,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community. Ik heb je bericht verplaatst naar dit topic. Hier vind je je antwoord!

Groet, Nina
Beste Qurrent,

ik ben nog niet zo lang geleden overgestapt naar u, en heb nu van mijn vorige leverancier een eind nota gekregen van €242 maar nou staat mij bij dat de gene die ik heb gesproken over de telefoon tijdens het overstappen dat de boete betaald werd voor mij omdat ik overstapte.

Heb ik dus het goed begrepen of niet en zo ja waar moet ik de eindnota heen sturen?

Met Vriendelijke groet
Thomas Arts
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Thomas,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.
Je hebt inderdaad een Groene Cheque in je contract waarmee je de opzegboete van je vorige leverancier bij ons kunt declareren.
Je kunt dit doen door de eindnota van je vorige leverancier hier te uploaden.

Meer informatie over de declaratie van je Groene Cheque vind je in je contractbevestiging.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen