Beantwoord

Hoe kan ik mijn groene cheque verzilveren?

ik probeer mijn groene check te verzilveren op de site maar het lukt niet. Wie heeft het zelfde probleem?

Groeten, Remi
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 5 oktober 2017, 15:14

Goedemiddag RemideGroot,

Welkom op de community!

Als je gebruik maakt van een contract met een Groene Cheque kun je de opzegvergoeding van je vorige leverancier bij ons declareren. De opzegvergoeding van je vorige leverancier wordt dan met maximaal € 250,- door ons vergoed op je eerste jaarnota.

Om dit voor je in orde te kunnen maken, dien je het declaratieformulier Groene Cheque hier in te vullen. Log in met je Mijn Energie account. Heb je deze nog niet? Activeer je account dan eerst met het e-mailadres dat bij ons bekend is.

Mocht dit onverhoopt niet lukken, kun je een screenshot maken van de foutmelding die je te zien krijgt.
Zo kunnen wij je meteen op weg helpen.

Alvast bedankt voor je medewerking én moeite.

Groeten van Giulia

Bekijk origineel

41 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo @VictorBeumer,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!. Ik heb deze verplaatst naar dit topic waar je het antwoord kan vinden!
Als je bent ingelogd in Mijn Energie kun je hier het declaratieformulier invullen.

Groet, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Dina,

Ik heb je bericht verplaatst naar dit topic, aangezien hier alle informatie al in staat.
In het 'beste antwoord' bovenaan staat aangegeven hoe je de Groene Cheque kan verzilveren.
We zien je bericht graag tegemoet!

Groet, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hallo @GerjanvanVoorst,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Ik heb je bericht verplaatst naar dit topic.

Je maakt gebruik van de Groene Cheque, dus tot maximaal €250 van de opzegvergoeding kun je bij ons declareren. De eindnota heb je al bij ons ingediend, en per e-mail heb je hiervan een bevestiging ontvangen. Dit krijg je terug op de eerste jaarnota.

Groet, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hallo @PeterFeenstra,

Bedankt voor je bericht. Ik heb deze verplaatst naar dit topic.
Jij hebt de Groene Cheque gedeclareerd, maar deze is niet op de jaarnota verwerkt. Inmiddels heb je contact gehad met mijn collega's hierover en de jaarnota wordt voor je gecorrigeerd.

Ik wens je een prettige dag toe!

Groet, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hoi @berri,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community. Ik heb je bericht verplaatst naar dit topic. Hier vind je je antwoord!

Groet, Nina
Reputatie 2
Badge +8
Goedemiddag RemideGroot,

Welkom op de community!

Als je gebruik maakt van een contract met een Groene Cheque kun je de opzegvergoeding van je vorige leverancier bij ons declareren. De opzegvergoeding van je vorige leverancier wordt dan met maximaal € 250,- door ons vergoed op je eerste jaarnota.

Om dit voor je in orde te kunnen maken, dien je het declaratieformulier Groene Cheque hier in te vullen. Log in met je Mijn Energie account. Heb je deze nog niet? Activeer je account dan eerst met het e-mailadres dat bij ons bekend is.

Mocht dit onverhoopt niet lukken, kun je een screenshot maken van de foutmelding die je te zien krijgt.
Zo kunnen wij je meteen op weg helpen.

Alvast bedankt voor je medewerking én moeite.

Groeten van Giulia
Reputatie 2
Badge +8
Hoi WillemvanTol,

Leuk dat je een bericht hebt geplaatst op onze Community!

Ik ben erg nieuwsgierig wat je precies bedoelt Willem, kun je nergens in de balkjes (op onze website) jouw gegevens invullen?
Of bedoel je dat je jouw eindnota niet kunt uploaden?

Ik hoor het graag van je.

Groet van Giulia
Vandaag afrekening ontvangen, ingangsdatum levering was 22jan2017. Wel toen boete betaald 250 euro. Er is mij toegezegd dat die 250 euro teruggegeven wordt via eindafrekening. Nu dus. Echter dat bedrag is zo te zien niet verrekend.
Mijn concrete vraag is uiteraard of jullie die 250 euro alnog via de eindafrekening 2017 willen retourneren.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi RichardGielen,

Nogmaals welkom! Zou je je eindnota naar vraag@qurrent.nl kunnen sturen? Dan gaan we het handmatig voor je verwerken!

Groet,

Jeroen
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Prenger,

Dat lijkt me niet de bedoeling. Zou je de eindnota kunnen mailen naar vraag@qurrent.nl dan verwerken we hem handmatig voor je!

Groet,

Jeroen

Aanvulling van moderator Nina
Mogelijk krijg je deze melding omdat je al ingelogd bent en daarna de declaratielink bezoekt.
Krijg je deze melding ook als je via een andere browser / nog niet al ingelogd naar de declaratielink gaat?
Hoe dan ook: we helpen je graag verder.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi B.Veerbeek,

Welkom op de community! Je kunt je eindnota uploaden via www.qurrent.nl/declaratieformulier. Laat je me weten of het gelukt is?

Groet,

Jeroen
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Karin,

Welkom op de community! Ondanks de melding hebben wij je formulier toch binnen gekregen. Deze wordt momenteel verwerkt door mijn collega's. Zodra dat is gebeurd ontvang je een mail van ons!

Groet,

Jeroen
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Henri,

Je mail is goed binnengekomen! Ik heb je opzegboete meteen verwerkt en we zullen het verrekenen met je eerste jaarnota.

Groet,

Jeroen
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Henri,

Ik kan onder jouw gegevens geen mail vinden met de afrekening. Kan het zijn dat je hebt gemaild vanuit een ander mailadres dan dat waarmee je bij Qurrent staat aangemeld (eindigend met multiweb.nl)?

Groet,
Tomer
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Henri,

Bedankt voor je bericht. Ik kan de mail nog steeds niet vinden onder jouw gegevens. Heb je deze gestuurd naar vraag@qurrent.nl? Het is daarbij belangrijk dat je mailt vanuit het adres dat bij ons bekend is: ***corver@*****web.nl.

Groet,
Tomer
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Henri,

Het mailtje is binnen! Ik heb deze voor je verwerkt :)

Groet,
Tomer
Wat moet ik doen om de kosten van de contractbreuk bij mijn vorige energieleverancier te declareren bij Qurrent? Ik heb inmiddels een eindafrekening van Budget Energie ontvangen waarbij deze kosten vermeld staan. Eenvoudigweg de factuur via email naar Qurrent verzenden? Zoja, welk emailadres moet ik dan gebruiken?
Met vriendelijke groet,

Bert Veerbeek
Wij hebben de boete van Essent op de afrekening staan en hebben begrepen dat we dat weer terug krijgen van Qurrent. Hoe gaat dat in zijn werk?
Ik heb mijn jaaropgave gekregen van mijn oude leverancier. Jullie zouden de boete betalen van de overstap. Hoe moet ik dat met jullie regelen?
Reputatie 3
Badge +10
hoi Giulia,

als ik ingelogd ben met mijn account en dan op de link klik voor opzeg vergoeding dan krijg ik een leeg veld wat niet ingevuld is, en ik kan het ook niet invullen.

alleen bestand uploaden, zoals je ziet in de bijlage ben ik wel ingelogd.

groetjes richard
Hallo allemaal,

ben net nieuw hier, en moet mezelf nog een beetje wegwijs maken, maar krijg mijn afrekening niet verzonden, Onze excuses, het is niet gelukt om je declaratie te versturen. Probeer het op een later tijdstip nog eens. is wat ik te zien krijg zodra ik het bestand verzend, wat kan ik nu het beste doen ? straks vergeet ik het weer en ben ik te laat en krijg ik mijn € 200 niet terug !!!
Ga ik doen !
mijn gegevens komen niet op het declaratieformulier hoe krijg ik ze er wel op?
Reputatie 4
Badge +8
Hoi HenriCorver,

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat het pas op de jaarnota wordt uitbetaald, terwijl je de boete nu al moet betalen. Andere leveranciers die het meteen uitbetalen, vorderen het dan ook wel weer terug als je binnen het jaar overstapt. Dit hoeven wij dan weer niet te doen. Het is een keuze die gemaakt wordt door het bedrijf. 😉

Wij zijn natuurlijk erg blij dat je bij Qurrent blijft! We kunnen uiteraard de opzegvergoeding wel delen door het aantal termijnbedragen wat je nog moet betalen en hiermee jouw komende termijnbedragen verlagen indien je dit wenst. Graag verneem ik dan van je.

Groet,
Tessa

Ps: ik zie dat je de opzegvergoeding van de vorige leverancier nog niet bij ons hebt gedeclareerd. Vergeet je dit niet? 🙂
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Henri,

Met dat mailadres kan ik ook geen mail van je terugvinden in onze administratie. Kan je de eindnota van je vorige leverancier nogmaals sturen naar vraag@qurrent.nl?

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen