Beantwoord

Hoe kan ik mijn opzegvergoeding declareren?

• 6 februari 2018
  • 3 reacties
  • 246 keer bekeken

Ik probeer al enige dagen het declaratieformulier in te vullen voor het boete bedrag van mijn vorige leverancier. Echter kom ik hier niet doorheen. Telefonisch doorgekregen bij de overstap dat de boete binnen enkele dagen op mijn rekening wordt bijgeschreven maar nu begrijp ik dat het pas verrekend wordt bij mijn jaarnota, ik ben het hier niet mee eens omdat de infotmatie die verstrekt wordt niet correct is en zie daarom graag dat mijn volgende maandnota met 100 euro eenmalig wordt verminderd.
verder wil ik weten hoe ik die boete nu kan indienen als het via de link 'declaratieformulier' niet lukt. Ook probeer ik jullie al een paar dagen telefonisch te bereiken, maar dit is zeer moeizaam. Graag uw reactie.
mirthe de la Porte
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 8 februari 2018, 14:27

Hoi Mirthe,

Welkom op de community en welkom bij Qurrent!

Wat vervelend dat het niet lukt om de opzegvergoeding te declareren. Je mag de eindafrekening van de vorige leverancier sturen naar vraag@qurrent.nl. Zodra hij verwerkt is krijg je een e-mail ter bevestiging.

In de contractbevestiging staat duidelijk vermeld dat de opzegvergoeding wordt vergoed op de eerste jaarnota. Ik zal echter jouw termijnbedrag voor maart 2018 verlagen met 100 euro om je hierin alvast wat tegemoet te komen.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Mirthe,

Welkom op de community en welkom bij Qurrent!

Wat vervelend dat het niet lukt om de opzegvergoeding te declareren. Je mag de eindafrekening van de vorige leverancier sturen naar vraag@qurrent.nl. Zodra hij verwerkt is krijg je een e-mail ter bevestiging.

In de contractbevestiging staat duidelijk vermeld dat de opzegvergoeding wordt vergoed op de eerste jaarnota. Ik zal echter jouw termijnbedrag voor maart 2018 verlagen met 100 euro om je hierin alvast wat tegemoet te komen.

Groet,
Tessa
Hallo Tessa,

bedankt coor de snelle reactie en wat fijn dat het op die manier opgelost kan worden. Ik zal de factuur van mijn oude leverancier mailen naar het opgegeven mailadres.

Groeten, mirthe de la Porte
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Mirthe,

Dankjewel voor jouw reactie.

Ik heb de mail van je ook ontvangen. Echter hebben wij de volledige afrekening nodig waarop ook de opzegvergoeding zichtbaar is. Je hebt ons nu alleen de voorpagina verstuurd. Zo kunnen wij niet zien wat de hoogte van de opzegvergoeding is.

Groet,
Tessa

Reageer