Beantwoord

Hoe kan ik mijn verlengaanbod openen?

• 14 januari 2018
  • 6 reacties
  • 114 keer bekeken

Ik wil mijn nieuwe aanbod 2018 bekijken maar er gaat iets fout, zegt de webpagina. Staat het aanbod ook in het dashboard?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 29 januari 2018, 13:50

Hoi J.K. Visser,

Wat fijn dat het aanbod nu wel zichtbaar is voor je. Mocht je hier nog vragen over hebben, vernemen wij het graag uiteraard!

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi J.K. Visser,

Welkom op de community! Je kunt je verlengaanbod inderdaad op je dashboard in Mijn Energie vinden. Ik kan het ook nog een keer naar je mailen! Laat je me weten of het gelukt is? 🙂

Groet,

Jeroen
Hallo Jeroen,

Ik zie het aanbod nergens in het dashboard. Ik zal wel verkeerd kijken, maar na een half uur alle koppelingen proberen ben ik er wel klaar mee.
En de koppeling in een eerder bericht over het aanbod werkt niet; ik krijg na het invullen van de postcode een melding "er gaat iets fout".
Ik lees dit bij de FAQ
Via Mijn Energie; je logt in op ME, klikt in het menu "administratie" op "berichten" en klikt door op het bericht met de verlengaanbieding. Uiterlijk 2 maanden voordat je contract afloopt krijg je van ons een verlengaanbieding.

maar bij berichten in mijn dashboard staat niets !!!
Reputatie 2
Badge +5
Hoi J.K. Visser,

Misschien gaat er iets mis met het laden van het aanbod. Ik zal anders nogmaals het aanbod sturen voor de verlenging. Kan jij mij laten weten of dit in goede orde is ontvangen, en of deze wel te openen is? Zo kan ik dit nog even uitzoeken indien dit niet het geval is.

Groetjes,
Nathan
Ik kan het aanbod nu wel bekijken. Ook bij 'Berichten'.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi J.K. Visser,

Wat fijn dat het aanbod nu wel zichtbaar is voor je. Mocht je hier nog vragen over hebben, vernemen wij het graag uiteraard!

Groet,
Tessa

Reageer