Beantwoord

Hoe kan ik tijdens mijn verhuizing overstappen op variabel?

• 24 januari 2018
  • 2 reacties
  • 110 keer bekeken

Hallo! Wij gaan verhuizen en enkele maanden daarna over op gasloos. Ik vroeg de klantenservice wat handig was en zij antwoordden: Wij adviseren in jouw geval voor een vaste stroom contract aan te gaan en een variabel contract voor het gas op jouw nieuw adres ( bij een variabele gas contract kan je dit maandelijks opzeggen ). Maar het lukt me niet om bij het verhuizen ook het contract naar variabel om te zetten. Weet iemand hoe dat moet?
bedankt en vriendelijke groet, Tom Zandbergen
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 26 januari 2018, 13:07

Hoi Tom Zandbergen,

Allereerst welkom op de community!

Ik zie dat jij nog een vast contract hebt lopen en deze kan je gewoon voortzetten op je nieuwe adres. Zodra jij besluit om je gasaansluiting te slopen of te laten verzegelen vinden wij dit alleen maar goed, dus wij zullen dan geen opzegvergoeding in rekening brengen voor contractbreuk. Het is dus niet nodig om over te stappen op een variabel contract voor gas.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Tom Zandbergen,

Allereerst welkom op de community!

Ik zie dat jij nog een vast contract hebt lopen en deze kan je gewoon voortzetten op je nieuwe adres. Zodra jij besluit om je gasaansluiting te slopen of te laten verzegelen vinden wij dit alleen maar goed, dus wij zullen dan geen opzegvergoeding in rekening brengen voor contractbreuk. Het is dus niet nodig om over te stappen op een variabel contract voor gas.

Groet,
Tessa
Hoi Tessa, super! Dankjewel, groet Tom

Reageer