Beantwoord

Hoe kan ik van variabel naar vast tarief?

• 29 december 2016
  • 3 reacties
  • 293 keer bekeken

Graag zou ik mijn variabel tarief willen omzetten naar 1 jaar vast tarief. Klopt het dat ik dit niet online kan doen?
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 29 december 2016, 14:36

Hoi Carlos,

Je kan het inderdaad niet online aanpassen helaas. De klantenservice kan het voor je doen.

Als je aangeeft of je een vast tarief voor 1,2 of 3 jaar wil hebben, dan kunnen wij het voor je in orde maken :)

*Bij 1 en 2 jaar krijg je 1 gratis windtegoed. Bij 3 jaar krijg je 2 gratis windtegoeden.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Carlos,

Je kan het inderdaad niet online aanpassen helaas. De klantenservice kan het voor je doen.

Als je aangeeft of je een vast tarief voor 1,2 of 3 jaar wil hebben, dan kunnen wij het voor je in orde maken :)

*Bij 1 en 2 jaar krijg je 1 gratis windtegoed. Bij 3 jaar krijg je 2 gratis windtegoeden.

Groetjes, Tanja
Hallo Tanja,

Voor hoe lang ik het wil laten vastzetten had ik al aangegeven in mijn vraagstuk, maar het geeft niet.
Ik wil het graag z.s.m. (dit jaar nog) laten omzetten naar 1 jaar vast tarief, waarbij mijn maandbedrag hetzelfde als nu blijft!

Met vriendelijke groet,
Carlos Camacho
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Carlos,

Sorry, daar had ik even overheen gelezen!

Ik heb je verlenging verwerkt. Ik stuur je ook per email een bevestiging.
je verlenging start dan 17-1-2017, omdat je variabele contract 17-1-2016 is gestart en je op je jaarnota nog een welkomstkorting krijgt uitgekeerd.

Groetjes, Tanja

Reageer