Beantwoord

Hoe werkt de overstapprocedure?

• 30 juli 2018
  • 2 reacties
  • 130 keer bekeken

Ik zit hier met een probleem:
Eind mei ben ik overgestapt, maar ipv het contract te beëindigen loopt het gewoon door, nu met variabele tarieven.Ondanks verschillende bevestigingen, eindnota en alles wat daarbij komt kijken betaal ik nu dus voor 2 energieleveranciers.
Ook vind ik het erg slordig dat mijn termijnbedrag werd geschat op 120,- per maand, maar na de overstap bleek dat het nieuwe termijnbedrag op iets boven de 50,- kwam.
Mijn gewenste oplossing is dat mijn overstap in orde wordt gemaakt , ik uitgeschreven wordt als energieafnemer en ik de teveel betaalde termijnen overgemaakt krijg.
icon

Beste antwoord door Serena van Qurrent 2 augustus 2018, 10:48

Hoi I.m.iRoodsant,

Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen dat de overstap niet helemaal goed is verlopen. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je enkel nog gas bij ons afneemt en geen elektriciteit. Het is namelijk niet mogelijk dat twee energieleveranciers op dezelfde meter leveren en je daar beide voor afrekenen. Het geval is dat je nu dus een andere energieleverancier hebt voor elektra en dat wij alleen nog gas leveren op je adres en vandaar dat je dus betaald aan twee energieleveranciers voor twee verschillende meters. Je kunt een nieuwe aanmelding bij ons doen voor elektra. zodat wij zowel gas als elektra gaan leveren.

Ik hoor het graag van je, als je wilt dat ik dit in orde voor je maak?

Groet,
Serena
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +5
Hoi I.m.iRoodsant,

Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen dat de overstap niet helemaal goed is verlopen. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je enkel nog gas bij ons afneemt en geen elektriciteit. Het is namelijk niet mogelijk dat twee energieleveranciers op dezelfde meter leveren en je daar beide voor afrekenen. Het geval is dat je nu dus een andere energieleverancier hebt voor elektra en dat wij alleen nog gas leveren op je adres en vandaar dat je dus betaald aan twee energieleveranciers voor twee verschillende meters. Je kunt een nieuwe aanmelding bij ons doen voor elektra. zodat wij zowel gas als elektra gaan leveren.

Ik hoor het graag van je, als je wilt dat ik dit in orde voor je maak?

Groet,
Serena
Reputatie 4
Badge +8
Hoi I.m.iRoodsant,

Ik zie dat wij inmiddels ook geen gas meer leveren. Mocht je nog ergens vragen over hebben, dan horen wij dat uiteraard graag :)

Groet,
Tomer

Reageer