Beantwoord

Hoe wordt de opzegvergoeding van de vorige leverancier verrekend?

• 20 december 2017
  • 3 reacties
  • 194 keer bekeken

Ik ben onlangs overgestapt naar Qurrent en heb mijn jaarafrekening van Nuon gekregen. Qurrent heeft toegezegd dat de kosten van mijn contractbreuk met Nuon zouden worden vergoed. Hoe worden die verrekend?

Groetjes,

Christine
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 21 december 2017, 09:18

Hoi Christine,

Welkom bij de community. Goed dat je ons hier hebt weten te vinden!

De opzegvergoeding van de vorige leverancier wordt verrekend op de eerste jaarnota. Hiervoor kan je de eindafrekening van de vorige leverancier uploaden via www.qurrent.nl/declaratieformulier. De actievoorwaarden van de Groene Cheque vind je hier.

Groetjes,
Tessa
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Christine,

Welkom bij de community. Goed dat je ons hier hebt weten te vinden!

De opzegvergoeding van de vorige leverancier wordt verrekend op de eerste jaarnota. Hiervoor kan je de eindafrekening van de vorige leverancier uploaden via www.qurrent.nl/declaratieformulier. De actievoorwaarden van de Groene Cheque vind je hier.

Groetjes,
Tessa
Jammer alleen dat dit niet werkt. De velden bij "Je gegevens" krijg ik niet gevuld terwijl ik al ingelogd ben. Telefonisch zijn jullie ook al niet bereikbaar en op mijn gestelde vraag per e-mail wacht ik al ruim een week. Kortom: tot op heden wordt ik niet echt vrolijk van mijn overstap naar Qurrent.

Groet,
Edwin
Reputatie 3
Badge +9
Hoi EdwinWeijers,

Dat vind ik jammer om te horen. Het is momenteel erg druk, je kunt je eindnota naar vraag@qurrent.nl sturen dan kunnen we de eindnota verwerken.

Groet,

Jeroen

Reageer