Beantwoord

Ik ben overgenomen door Energiedirect, terwijl ik bij Qurrent wilde blijven. Wat nu?

• 31 mei 2017
  • 4 reacties
  • 302 keer bekeken

Ik heb Energiedirect geschreven dat ik een fout heb gedaan en dat ik hun wilde opzeggen en Qurrent wild behouden. Hun antwoord is dat ik het niet kan maar dat jullie het moeten doen. Kunt U het voor elkaar krijgen? Hartelijk bedankt. Ik was toen in de war vanwege een zware operatie welke voor 40% mijn leven kon beëindigen. Gelukkig is het wonderwel gelukt Thanks heaven.
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 1 juni 2017, 16:06

Hoi A.Zijlstra,

Goed om te horen dat het goed is gegaan met de operatie! Het is heel erg begrijpelijk dat je tijdens zulke omstandigheden niet goed kunt overwegen bij welke leverancier je energie afneemt. Toch fijn dat je er nu op terugkomt en bij ons wil blijven! 🙂 Energiedirect levert vanaf 21 maart je stroom en gas, maar wij zullen de leveringherstellen. Het is wel een vrij ingewikkeld proces op de achtergrond, dus het kan wel even duren. We doen uiteraard ons best om het zo snel mogelijk af te handelen.

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

4 reacties

Klantnummer 148809
Hoi A.Zijlstra,

Goed om te horen dat het goed is gegaan met de operatie! Het is heel erg begrijpelijk dat je tijdens zulke omstandigheden niet goed kunt overwegen bij welke leverancier je energie afneemt. Toch fijn dat je er nu op terugkomt en bij ons wil blijven! 🙂 Energiedirect levert vanaf 21 maart je stroom en gas, maar wij zullen de leveringherstellen. Het is wel een vrij ingewikkeld proces op de achtergrond, dus het kan wel even duren. We doen uiteraard ons best om het zo snel mogelijk af te handelen.

Groeten,

Natalia
Hoi Natalia,

Mijn vrouw had een mail met een energiedirect contract gekregen, terwijl ik al qurrent als energieleverancier had, zij heeft per ongeluk en in miscommunicatie de contract digitaal getekend, ik kwam daar pas veel later achter. Volgens energie direct zou dat te herstellen zijn door qurrent. wij willen graag nog klant blijven bij qurrent, wilt u dit herstellen voor ons?
Reputatie 4
Badge +8
Hoi U. Sattar,

Bedoel je dat jullie ten onrechte zijn aangemeld bij Energiedirect? In dat geval kunnen wij een proces starten om jullie terug te krijgen bij Qurrent. Als dit het geval is, horen wij dat graag.

Groet,
Tomer

Reageer