Beantwoord

Ik ga overstappen naar Qurrent, is mijn huidige leverancier op de hoogte?

• 19 september 2017
  • 1 reactie
  • 74 keer bekeken

Per 1 oktober gaat mijn contract bij Qurrent in 🙂 Qurrent regelt de opzegging bij Vandebron, maar vandaag kreeg ik een mail van Vandebron dat mjn contract per 1 oktober overgaat naar een modelcontract, omdat er geen verlening of opzegging is binnengekomen. Is het gebruikelijk dat de opzegging pas zo laat de deur uitgaat, of gaat hier iets mis?
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 21 september 2017, 10:00

Hoi Xenvius,

Welkom bij Qurrent en natuurlijk onze community! 🙂 Je aanmelding is in goede orde verwerkt en wij worden op 1 oktober je leverancier, je hoeft je dus nergens om zorgen te maken. . In principe laten we altijd een maand van tevoren weten aan de andere leverancier van wie we de levering overnemen. Soms komt dit bericht echter wat later binnen. Het kan dus zo zijn dat Vandebron het nog niet heeft gehad, of natuurlijk op deze manier probeert jou toch over te halen om bij hen te blijven 😉.

Weet je zo voldoende of heb je nog andere vragen of je aanmelding?

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Xenvius,

Welkom bij Qurrent en natuurlijk onze community! 🙂 Je aanmelding is in goede orde verwerkt en wij worden op 1 oktober je leverancier, je hoeft je dus nergens om zorgen te maken. . In principe laten we altijd een maand van tevoren weten aan de andere leverancier van wie we de levering overnemen. Soms komt dit bericht echter wat later binnen. Het kan dus zo zijn dat Vandebron het nog niet heeft gehad, of natuurlijk op deze manier probeert jou toch over te halen om bij hen te blijven 😉.

Weet je zo voldoende of heb je nog andere vragen of je aanmelding?

Groeten,

Natalia

Reageer