Beantwoord

Ik heb een brief over afsluiting gekregen van mijn netbeheerder terwijl ik al langere tijd klant ben van Qurrent. Hoe zit dit?

• 3 juli 2018
  • 1 reactie
  • 82 keer bekeken

Omdat ik al een aanschrijving van Stedin had, heb ik er speciaal een spoedaanvraag van laten maken. De eerste termijn heb ik al betaald, dus daar kan het niet aan liggen. Kunnen jullie het alsnog zsm aan Stedin doorgeven?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 5 juli 2018, 14:31

Hoi @MarleenB,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Ik heb het zojuist gecontroleerd en wij zijn inderdaad sinds 22 juni 2018 je energieleverancier. Het is dus erg merkwaardig dat Stedin je deze mail heeft verstuurd.
Zojuist heb ik geprobeerd om je telefonisch hierover te bereiken. Helaas kreeg ik geen gehoor. Zou het mogelijk kunnen gaan over het feit dat wij nog geen gas leveren aan jouw adres? Of was dat ook de bedoeling omdat je geen leverancier voor gas nodig hebt op dit adres?

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @MarleenB,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Ik heb het zojuist gecontroleerd en wij zijn inderdaad sinds 22 juni 2018 je energieleverancier. Het is dus erg merkwaardig dat Stedin je deze mail heeft verstuurd.
Zojuist heb ik geprobeerd om je telefonisch hierover te bereiken. Helaas kreeg ik geen gehoor. Zou het mogelijk kunnen gaan over het feit dat wij nog geen gas leveren aan jouw adres? Of was dat ook de bedoeling omdat je geen leverancier voor gas nodig hebt op dit adres?

Groeten,
Julian

Reageer