Beantwoord

Ik heb een slim energiecontract waarom krijg ik geen facturen?

• 1 september 2018
  • 4 reacties
  • 184 keer bekeken

Goedemiddag,

ik heb sinds 1 juni variabele uurtarieven, maar tot op heden geen maandnota gehad. Aangezien ik ook geen voorschot betaal, zou ik graag weten wanneer ik maandnotas kan gaan verwachten?

groeten,
Ingrid
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 25 oktober 2018, 12:55

Hoi Ingrid,

Zoals ik in het bericht hierboven al zei zijn er problemen geweest bij het aanmelden van je Slimme Energiecontract. Dit betekent dat we je data niet goed hebben uitgelezen en dus niet de gegevens hebben die nodig zijn voor een Slimme Energiecontract. Dat betekent dat we je op een andere manier moeten gaan factureren over afgelopen periode.
Ik heb de verschillende opties voor je op mail gezet, zodat je daar even naar kan kijken. Ik hoor graag van je wat je het liefst hebt.

Vanaf nu werkt je contract wel goed en kun je dus gewoon gebruik maken van je Slimme Energiecontract. Je mag natuurlijk ook gewoon een vast contract aanmelden. Dit heb ik in de mail voor je op een rijtje gezet.

Ik hoor graag van je!

Groet, Joost
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Als een bedrijf niet in staat om op tijd een maandnota, jaarnota of eindnota te maken kan dat te maken hebben;
A: Te weinig personeel op de financiële afdeling.
B: Digitaal gaat het mis.
C: Of beiden.

Of het nu A, B of C is het resultaat is dat je nota niet gelijk loopt met je contract. Een controle hierop wordt alleen maar hopeloos ingewikkeld
Badge +5
Hoi Ingrid,

Bedankt voor je bericht. Het lijkt erop dat de facturatie van het slimme energiecontract nog niet goed op gang is gekomen. Ik ga dit voor je in orde maken en zorgen dat je zo snel mogelijk een maandelijkse factuur ontvangt.
Bij het slimme energiecontract is het namelijk de bedoeling dat je elke maand wordt afgerekend voor je verbruik.

Groet,
Serena
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Ingrid,

Het probleem van facturatie is bekend. We zijn bezig met het oplossen hiervan, zodat dit bij alle klanten met een Slimme Energiecontract goed gaat.
Vanaf nu zullen we je elke week een update geven of dit al rond is!

Groet. Joost

Update van moderator Julian 3-10-2018:
Helaas heb ik nog geen nieuws voor je Ingrid, er wordt gewerkt aan een oplossing.

Update 18-10-2018 van moderator Joost
Ik heb met iemand van de IT-afdeling gesproken. Bij het omzetten van je contract naar een Slimme Energiecontract zijn er een paar instellingen niet goed gezet. Daarom hebben we je verbruik niet goed kunnen meten en dus ook niet kunnen afrekenen. Dit is een fout die door ons is gemaakt en die we nu gaan herstellen. We zullen daarnaast met een voorstel komen hoe we de afgelopen maanden gaan afrekenen. Excuses voor deze gang van zaken!
Je hoort snel meer van mij.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Ingrid,

Zoals ik in het bericht hierboven al zei zijn er problemen geweest bij het aanmelden van je Slimme Energiecontract. Dit betekent dat we je data niet goed hebben uitgelezen en dus niet de gegevens hebben die nodig zijn voor een Slimme Energiecontract. Dat betekent dat we je op een andere manier moeten gaan factureren over afgelopen periode.
Ik heb de verschillende opties voor je op mail gezet, zodat je daar even naar kan kijken. Ik hoor graag van je wat je het liefst hebt.

Vanaf nu werkt je contract wel goed en kun je dus gewoon gebruik maken van je Slimme Energiecontract. Je mag natuurlijk ook gewoon een vast contract aanmelden. Dit heb ik in de mail voor je op een rijtje gezet.

Ik hoor graag van je!

Groet, Joost

Reageer