Beantwoord

Ik heb een vraag over de kosten in 2019.

• 19 januari 2019
  • 3 reacties
  • 166 keer bekeken

Beste medewerker van Current,

Op dit moment orienteer ik me op de vraag of ik volgend jaar bij jullie blijf of niet. In deze orientatie zoek ik mijn huidige tarief (vanaf januari 2019) op mijn Qurrent, maar dat kan ik niet vinden. Ontbreekt deze of kijk ik niet goed? Als deze ontbreekt: waarom is dat?
Via de algemene site vermoed ik dat de variabele kosten zijn: 24,39 cent (kwh) en 76,29 cent (m3 gas). Via de energiedvergelijker zie ik op 19 januari 2019 een aanbod van Greenchoice (dat zijn jullie toch ook?) van respectievelijk 21,60 cent en 70,37 cent. Moet ik nu via de energievergelijker naar jullie zelf overstappen om deze lagere prijs te krijgen, of krijg ik deze so wie so? Graag jullie antwoord.

Jan Kroes, klantnr 175552
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 21 januari 2019, 11:07

Hoi @J.H.Kroes.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Momenteel maak je bij ons gebruik van variabele tarieven (normaaltarief; € 0,2533, daltarief; € 0,2291, gas; € 0,7839).
Als je bij Greenchoice nu zou gaan voor een 3 jarig contract zouden je tarieven het onderstaande bedragen.

Stroom normaal: € 0,2511
Stroom dal: € 0,2296
Gas: € 0, 7472

Als je hier geïnteresseerd in bent, verwijs ik je graag door naar de aanmeldingspagina van Greenchoice. Als je dit liever telefonisch regelt kan dat ook via 088 99 60 222.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @J.H.Kroes.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Momenteel maak je bij ons gebruik van variabele tarieven (normaaltarief; € 0,2533, daltarief; € 0,2291, gas; € 0,7839).
Als je bij Greenchoice nu zou gaan voor een 3 jarig contract zouden je tarieven het onderstaande bedragen.

Stroom normaal: € 0,2511
Stroom dal: € 0,2296
Gas: € 0, 7472

Als je hier geïnteresseerd in bent, verwijs ik je graag door naar de aanmeldingspagina van Greenchoice. Als je dit liever telefonisch regelt kan dat ook via 088 99 60 222.

Groeten,
Julian
Beste medewerker van Qurrent,

Dank je voor je antwoord. Fijn om nu te weten wat de huidige tarieven zijn.

Ik heb toch echt op de energievergelijker zien staan dat bij een nieuw contract (zonder me meerjarig vast te leggen) bij Greenchoice gas 70,37 kost. Is dat dan onjuist? Wat gebeurt er als ik dit gewoon in gang zet (en het bedrag blijkt te kloppen). Kan ik hier dan een recht aan ontlenen of zeggen jullie dan dat ik dan niet kan wisselen omdat ik al bij Greenchoice (Current) zit?

Ik ben benieuwd naar je antwoord.

Met vriendelijke groet,

Jan Kroes
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @J.H.Kroes,

Bedankt voor je reactie.

Het kan zijn dat er op verschillende kanalen verschillende voorstellen staan. Uiteindelijk ontvang je een contractbevestiging, waar de correcte tarieven en voorwaarden in staan. Naar aanleiding van dat contract kun je altijd nog kijken of deze kloppen, en eventueel besluiten de aanmelding te annuleren. Ik kan je aanraden om mijn collega's bij Greenchoice te bellen voor meer informatie hierover: 088 99 60 222.

Met vriendelijke groet,
Tomer

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen