Beantwoord

Ik heb mijn welkomstkado nooit ontvangen. Hoe komt dit?

Ik ben overgestapt naar qurrent. Mij werd vooraf verteld dat ik een welkmostkado zou krijgen van 300 euro.
Deze heb ik nog steeds niet ontvangen, ondanks vele telefoontjes en e-mails.
Ik vraag me af of dit vaker voor komt...
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 25 januari 2018, 16:31

Hallo Gerrie,

Allereerst welkom op de community. Goed dat je ons hier hebt gevonden.

Wij hebben in het verleden geen korting van € 300,00 aangeboden. Ik heb jouw contract bekeken en je hebt een contract met Groene Cheque. Dit betekent dat wij jouw opzegvergoeding van de vorige leverancier vergoeden tot maximaal € 250,00 op de eerste jaarnota. Onlangs heb je de eindafrekening van de vorige leverancier bij ons gedeclareerd en toen is gebleken dat de vorige leverancier geen opzegvergoeding in rekening heeft gebracht.

Ik zie ook dat mijn collega op 27 december het contract opnieuw naar je heeft verstuurd. Indien je wenst kunnen wij deze uiteraard nog een keer sturen. Graag vernemen wij dan van je.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hallo Gerrie,

Allereerst welkom op de community. Goed dat je ons hier hebt gevonden.

Wij hebben in het verleden geen korting van € 300,00 aangeboden. Ik heb jouw contract bekeken en je hebt een contract met Groene Cheque. Dit betekent dat wij jouw opzegvergoeding van de vorige leverancier vergoeden tot maximaal € 250,00 op de eerste jaarnota. Onlangs heb je de eindafrekening van de vorige leverancier bij ons gedeclareerd en toen is gebleken dat de vorige leverancier geen opzegvergoeding in rekening heeft gebracht.

Ik zie ook dat mijn collega op 27 december het contract opnieuw naar je heeft verstuurd. Indien je wenst kunnen wij deze uiteraard nog een keer sturen. Graag vernemen wij dan van je.

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen