Beantwoord

Ik heb onlangs verlengd maar wordt nog steeds gebeld over een verlengcontract. Hoe kan dit?

• 26 juli 2018
  • 1 reactie
  • 98 keer bekeken

Hallo,

Per 16 maart 2018 heb ik mijn contract verlengd met 2 jaar (vast).
Helaas is dit tot op heden in mijn online omgeving niet bijgewerkt. Sterker nog, ik ontvang nu ook belletjes om mijn contract te verlegen. In mijn online Qurrent omgeving staan verkeerde tarieven vermeld, niet conform contract.

kunnen jullie dit aanpassen?

Vriendelijke groet,
Gert-Jan Kiebert
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 30 juli 2018, 15:49

Hoi @Kiebi,

Bedankt voor je bericht.

Vervelend dat je herinneringen blijft ontvangen over een verlenging waar je al akkoord mee bent gegaan.
Ik heb dit zojuist aangegeven aan mijn collega die gaat over verlengingen en het opstellen van contracten. Ook heb ik gevraagd of hij het openstaande verlengaanbod kan verwijderen.
Het probleem van het openstaande verlengaanbod zou nu moeten zijn verholpen.

Aan de incorrecte tarieven in Mijn Energie kan onze technische afdeling op dit moment niets doen. De tarieven die in je contractbevestiging zijn vermeld zijn de tarieven die zijn afgesproken voor levering dus deze zijn altijd leidend. Ondertussen bouwt onze afdeling webdesign aan een vernieuwde Mijn Energie omgeving die waarschijnlijk later dit jaar gelanceerd zal worden.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Kiebi,

Bedankt voor je bericht.

Vervelend dat je herinneringen blijft ontvangen over een verlenging waar je al akkoord mee bent gegaan.
Ik heb dit zojuist aangegeven aan mijn collega die gaat over verlengingen en het opstellen van contracten. Ook heb ik gevraagd of hij het openstaande verlengaanbod kan verwijderen.
Het probleem van het openstaande verlengaanbod zou nu moeten zijn verholpen.

Aan de incorrecte tarieven in Mijn Energie kan onze technische afdeling op dit moment niets doen. De tarieven die in je contractbevestiging zijn vermeld zijn de tarieven die zijn afgesproken voor levering dus deze zijn altijd leidend. Ondertussen bouwt onze afdeling webdesign aan een vernieuwde Mijn Energie omgeving die waarschijnlijk later dit jaar gelanceerd zal worden.

Groeten,
Julian

Reageer