Beantwoord

Ik verhuis naar het buitenland kan ik mijn contract opzeggen?

• 11 januari 2018
  • 1 reactie
  • 115 keer bekeken

Beste,

Ik verhuis onverwacht naar het buitenland op 31 Januari 2018 en wil daarom graag mijn qurrent contract opzeggen. Klantnummer 235986. Ik probeerde al meerdere malen te bellen hiervoor maar kreeg nooit iemand aan de lijn. Hoe kan ik mijn contract opzeggen per 31/1/18?

Met vriendelijke groeten,

Georges
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 15 januari 2018, 11:14

Hallo Georges,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Wat jammer dat je Qurrent gaat opzeggen, maar ik wens je natuurlijk veel geluk en succes in het buitenland toe!
De opzegging is inmiddels verwerkt en hiervan heb je op 11 januari per e-mail een bevestiging van ontvangen.
Ik wens je een goede dag toe.

Groet, Nina

PS> Wil je je energiecontract opzeggen? Neem dan contact op met de klantenservice (telefonisch, e-mail, social media of community) en geef aan per wanneer je wil opzeggen, wat de reden is en ter verificatie over welk adres het gaat.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Georges,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Wat jammer dat je Qurrent gaat opzeggen, maar ik wens je natuurlijk veel geluk en succes in het buitenland toe!
De opzegging is inmiddels verwerkt en hiervan heb je op 11 januari per e-mail een bevestiging van ontvangen.
Ik wens je een goede dag toe.

Groet, Nina

PS> Wil je je energiecontract opzeggen? Neem dan contact op met de klantenservice (telefonisch, e-mail, social media of community) en geef aan per wanneer je wil opzeggen, wat de reden is en ter verificatie over welk adres het gaat.

Reageer