Beantwoord

Ik wil als bestaande klant gebruik maken van het aanbod met de MediaMarkt waardebon van € 400. Hoe doe ik dit?

• 10 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 540 keer bekeken

Ik heb een verlengaanbid van jullie gahd met een verlengbonus van 50 euro. Ook heb ik een aanbieding van de postcodeloterij gehad met een kadokaart van mediamarkt van 400 euro. Als ik gebruik wil maken van die laatste aanbieding kan ik alleen aangeven of ik een overstapper of een verhuizer ben, ik kan niet aangeven dat ik al klant ben van qurrent. Toch staat er in de voorwaarden dat de actie ook geldt voor bestaande klanten van qurrent. Je begrijpt dat ik van de beste aanbieding gebruik wil maken. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 13 augustus 2018, 16:09

Hoi @AmberSeldenrust,

Bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat je nog steeds geïnteresseerd bent in de allergroenste energie. Uiteraard voorzien we je ook de komende jaren graag weer van 100% groene stroom en Co2-gecompenseerd gas en begrijp ik dat je hiervoor gebruik wilt maken van de beste deal.

Daarom heb ik zojuist geprobeerd om je telefonisch te bereiken. Helaas zonder succes. Je kan als bestaande klant ook gebruik maken van de aanbieding met de mediamarkt cadeaukaart. Graag had ik gelijk al de aanmelding voor/met je gedaan. Dit doen we alsnog heel graag als je ons even belt op 088 777 1200 (ma t/m do van 08:30 tot 19:00 bereikbaar, vrijdag van 08:30 tot 17:00).

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @AmberSeldenrust,

Bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat je nog steeds geïnteresseerd bent in de allergroenste energie. Uiteraard voorzien we je ook de komende jaren graag weer van 100% groene stroom en Co2-gecompenseerd gas en begrijp ik dat je hiervoor gebruik wilt maken van de beste deal.

Daarom heb ik zojuist geprobeerd om je telefonisch te bereiken. Helaas zonder succes. Je kan als bestaande klant ook gebruik maken van de aanbieding met de mediamarkt cadeaukaart. Graag had ik gelijk al de aanmelding voor/met je gedaan. Dit doen we alsnog heel graag als je ons even belt op 088 777 1200 (ma t/m do van 08:30 tot 19:00 bereikbaar, vrijdag van 08:30 tot 17:00).

Groeten,
Julian
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Amber,

Ik zie dat mijn collega inmiddels een nieuw contract voor je in orde heeft gemaakt.

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen wij dat graag.

Groet,
Tomer
Ik wil ook deze mediamarkt actie als bestaande klant.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @M.Hagedoorn,

Zojuist heb ik je geprobeerd hier telefonisch over te bereiken, helaas lukte dat niet.
Als je een mail hebt gekregen van de postcodeloterij, kun je je via de link die daarin staat aanmelden.

Mocht dat niet lukken dan kun je altijd telefonisch contact met ons opnemen!

Groet, Joost

Reageer