Beantwoord

Ik wil graag overstappen van dubbeltarief naar enkeltarief maar hoe moet dat?

• 25 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 183 keer bekeken

Volgens de jongen die ik aan de telefoon had moet dat via de netbeheerder en volgens de netbeheerder bij de leverancier.
Wat is nu waar.

Ik wil het graag aangepast hebben.
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 29 oktober 2018, 11:00

Hoi @RonaldH,

Dankjewel voor je vraag, en welkom op de community!

Ik ben bang dat je verkeerd bent geïnformeerd, sorry daarvoor! Je moet inderdaad bij ons zijn. Ik heb je nu omgezet van dubbeltarief naar enkeltarief, met terugwerkende kracht vanaf 16-10-2018. Toen is je nieuwe contract ingegaan.

Excuses voor de verwarring. Als je weer wil terug wisselen dan horen we dat natuurlijk graag.
Fijne dag nog!

Groet, Joost
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +12
Hoi Paul,

Als het goed is telt een slimme meter vanaf het begin daltarief en normaal tarief. Als je Qurrent vertelt dat je wilt worden afgerekend volgens enkeltarief, dan doen ze dat. Op je meter blijf je dal en normaal, 1.8.1 en 1.8.2, zien.

Groet, Frans
Beste Joost,

Na het krijgen van de 'slimme meter' bleef de teller in eerste instantie op 1 tarief, nu krijgen we in ieder geval in de meter sinds enige tijd wel dal en hoog teller lopend, ik kom er echter niet helemaal achter of we nu toch omgezet zijn naar dubbel tarief - dat is in ieder geval niet wat we willen.

Graag zouden wij via enkeltarief berekend blijven worden.
Zou dat nagekeken kunnen worden? (en evt aangepast) Dank!

(ben gelijk ook benieuwd of voor het nieuwe contract aanbod - aanbod Greenchoice - er ook een enkeltarief mogelijk is - zie ik in ieder geval niet in het verlengaanbod genoemd)

Paul.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @RonaldH,

Dankjewel voor je vraag, en welkom op de community!

Ik ben bang dat je verkeerd bent geïnformeerd, sorry daarvoor! Je moet inderdaad bij ons zijn. Ik heb je nu omgezet van dubbeltarief naar enkeltarief, met terugwerkende kracht vanaf 16-10-2018. Toen is je nieuwe contract ingegaan.

Excuses voor de verwarring. Als je weer wil terug wisselen dan horen we dat natuurlijk graag.
Fijne dag nog!

Groet, Joost

Reageer