Beantwoord

Ik wil graag verlengen maar krijg via de mail geen respons hoe regel ik dit?

• 26 september 2018
  • 1 reactie
  • 113 keer bekeken

Badge
Beste,

Een tijdje geleden hebben jullie me een verlengaanbod gedaan per mail.
Deze zou ik nu willen afsluiten met jullie. Helaas krijg ik per mail geen antwoord.
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 28 september 2018, 11:32

Hoi @BastiaanLagaune,
bedankt voor je bericht.

Ik heb zojuist gekeken in je klantprofiel en zag dat je verlenging is verwerkt als gevolg van de reactie die via mail hebt gegeven. Echter heb je nog niet de contractbevestiging van deze verlenging ontvangen.
Deze heb ik zojuist per mail naar je verstuurd. Je bedenktijd van 14 dagen gaat pas in als je het contract hebt ontvangen, wat betekent dat deze bedenktijd dus nu pas in gaat.

Bedankt voor je verlenging bij de allergroenste! We voorzien je de komende jaren met plezier weer van de allergroenste energie.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @BastiaanLagaune,
bedankt voor je bericht.

Ik heb zojuist gekeken in je klantprofiel en zag dat je verlenging is verwerkt als gevolg van de reactie die via mail hebt gegeven. Echter heb je nog niet de contractbevestiging van deze verlenging ontvangen.
Deze heb ik zojuist per mail naar je verstuurd. Je bedenktijd van 14 dagen gaat pas in als je het contract hebt ontvangen, wat betekent dat deze bedenktijd dus nu pas in gaat.

Bedankt voor je verlenging bij de allergroenste! We voorzien je de komende jaren met plezier weer van de allergroenste energie.

Groeten,
Julian

Reageer