Beantwoord

Is mijn aanmelding gelukt?

• 8 maart 2018
  • 1 reactie
  • 104 keer bekeken

Ik heb enkele maanden terug mezelf aangemeld voor Qurrent energie.(1 jaar prijs zeker). Hierbij zou ik overstappen vanuit Greenchoice, Current zou dit regelen. Ik heb hier ook een bevestigingsmail van gehad dat ik aangemeld had. Het contract met de voorwaarden zou binnen enkele dagen opgestuurd worden, echter heb ik niets ontvangen. Nu weet ik niet wat de status van de aanmelding is. Mijn contract met Greenchoice loopt nu in april af, en ik weet dus niet of deze over gaat naar Qurrent of dat ik vast zit aan een variabel contract bij Greenchoice? Telefonisch kom ik er niet doorheen en ook de chat is niet beschikbaar. Weet iemand raad?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 12 maart 2018, 15:29

Hoi Nick,

Allereerst welkom bij Qurrent en welkom op de community! 🙂

Ik heb het uitgezocht en het bleek dat jouw aanmelding automatisch was uitgevallen in ons systeem. Excuses daarvoor.

We hebben hem opnieuw geactiveerd en de startdatum is 26 april 2018. Je ontvangt binnen drie werkdagen een contractbevestiging. Mocht je hier nog vragen over hebben, vernemen wij het graag uiteraard.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Nick,

Allereerst welkom bij Qurrent en welkom op de community! 🙂

Ik heb het uitgezocht en het bleek dat jouw aanmelding automatisch was uitgevallen in ons systeem. Excuses daarvoor.

We hebben hem opnieuw geactiveerd en de startdatum is 26 april 2018. Je ontvangt binnen drie werkdagen een contractbevestiging. Mocht je hier nog vragen over hebben, vernemen wij het graag uiteraard.

Groet,
Tessa

Reageer