Beantwoord

Kan de naam op het contract worden gewijzigd?

• 11 november 2017
  • 1 reactie
  • 242 keer bekeken

Ik heb ongeveer 2 jaar geleden het energiecontract voor de woning van mij en mijn ex afgesloten. Dit staat daarom op mijn naam. Ik ga echter binnenkort verhuizen naar een andere, gedeelde, woning. Mijn ex blijft in onze oude woning wonen, dus ik wil het contract op zijn naam zetten. Hoe doe ik dit?
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 13 november 2017, 11:40

Hallo Annette,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Een energiecontract is persoonsgebonden en kan meeverhuisd worden. De tenaamstelling kunnen we niet wijzigen.

Aangezien je ex in de oude woning blijft wonen, kan hij zelf een nieuw contract afsluiten. Hij kan hierbij aangeven dat hij de nieuwe bewoner is.
Per wanneer ga jij de woning verlaten? Dan kunnen we dat contract stopzetten en dan kunnen we de aanmelding van je ex verder verwerken.
Je mag dit natuurlijk ook via een privébericht toesturen. Ik zie jullie berichten graag tegemoet.
Ik wens jullie veel succes en ook geluk toe.

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Annette,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Een energiecontract is persoonsgebonden en kan meeverhuisd worden. De tenaamstelling kunnen we niet wijzigen.

Aangezien je ex in de oude woning blijft wonen, kan hij zelf een nieuw contract afsluiten. Hij kan hierbij aangeven dat hij de nieuwe bewoner is.
Per wanneer ga jij de woning verlaten? Dan kunnen we dat contract stopzetten en dan kunnen we de aanmelding van je ex verder verwerken.
Je mag dit natuurlijk ook via een privébericht toesturen. Ik zie jullie berichten graag tegemoet.
Ik wens jullie veel succes en ook geluk toe.

Groetjes, Nina

Reageer