Beantwoord

Kan ik de startdatum wijzigen na aanmelding?

• 31 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 169 keer bekeken

Ik heb via easyswitch.nl een aanmelding gedaan voor energie, maar ik kan energie krijgen pas 13 okt in plaats van nu.

Ik wou graag weten als deze datum veranderen zou worden want ik heb geen elektriciteit in mijn studio.
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 1 september 2017, 10:59

Hallo Yelffin,

Bedankt voor je bericht en wat fijn dat je ons hebt gevonden op de community!
We hebben doorgekregen dat je een overstap hebt aangevraagd (dus dat je van een andere energieleverancier naar Qurrent wil overstappen) en in dat geval hanteren we de einddatum van het huidige energiecontract.
De overstapperiode is 44 dagen. Je hebt namelijk 14 dagen wettelijke bedenktijd + een overstaptermijn van 30 dagen.

Indien je momenteel geen energieleverancier hebt, dan is het mogelijk om een spoedaanmelding te doen. Met een spoedaanmelding ga je akkoord met de energielevering binnen de bedenktijd van 14 dagen.
Ben je de nieuwe bewoner van deze woning? Dan kun je een spoedaanmelding doen. Wanneer je een getekende wilsverklaring verstuurd kunnen we na 2 werkdagen de energielevering starten.
Had je eerder op deze woning al een energieleverancier en zit je nu zonder? Dan hanteren wij een borg van €400 per product en daarnaast ontvangen we graag de wilsverklaring.

Ik hoor graag wat ik voor je kan regelen!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Yelffin,

Bedankt voor je bericht en wat fijn dat je ons hebt gevonden op de community!
We hebben doorgekregen dat je een overstap hebt aangevraagd (dus dat je van een andere energieleverancier naar Qurrent wil overstappen) en in dat geval hanteren we de einddatum van het huidige energiecontract.
De overstapperiode is 44 dagen. Je hebt namelijk 14 dagen wettelijke bedenktijd + een overstaptermijn van 30 dagen.

Indien je momenteel geen energieleverancier hebt, dan is het mogelijk om een spoedaanmelding te doen. Met een spoedaanmelding ga je akkoord met de energielevering binnen de bedenktijd van 14 dagen.
Ben je de nieuwe bewoner van deze woning? Dan kun je een spoedaanmelding doen. Wanneer je een getekende wilsverklaring verstuurd kunnen we na 2 werkdagen de energielevering starten.
Had je eerder op deze woning al een energieleverancier en zit je nu zonder? Dan hanteren wij een borg van €400 per product en daarnaast ontvangen we graag de wilsverklaring.

Ik hoor graag wat ik voor je kan regelen!

Groetjes, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Yelffin,

We hebben afgelopen vrijdag de spoedaanmelding nog telefonisch besproken. Ik heb een e-mail naar je verstuurd met hierin de benodigde wilsverklaring. Zou je me anders ter controle een privébericht kunnen sturen met hierin het juiste e-mailadres?
Zodra we het formulier ondertekend terughebben kunnen we de spoedaanmelding voor je starten. Ik hoor graag van je!

Groetjes, Nina
Beste Nina,

Hartstikke bedankt voor u reactie!!!!

Ja klopt en ik ben akkoord met een spoedaanmelding doen, en ik ben de nieuwe bewoner van deze woning. waar kan ik deze aanmelding vinden?

groetjes, Yelffin

Reageer