Beantwoord

Kan ik een speciaal verlengaanbod krijgen?

• 29 december 2017
  • 1 reactie
  • 130 keer bekeken

Ik heb een verlengingsaanbod gekregen waarna ik telefonisch benaderd ben. Mij werd toen medegedeeld dat de aangeboden tarieven voor 3 jaar vast zijn OOK inclusief de overheidstoeslagen en belasting. Dus geen verhoging bij belastingverhoging!!!!!
Verder is er een speciaal gunstig aanbod als je zonnepanelen en/of een lucht warmtepomp hebt.
Ik zou daar door een andere medewerker teruggebeld worden met een verrassende aanbieding.
Dit alles ruim 2 weken geleden, Nog niets gehoord.
Heeft iemand ervaring met bovenstaande?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 4 januari 2018, 16:25

Hallo Hans,

Dankjewel voor jouw bericht.

Allereerst wil ik je namens Qurrent mijn excuses aanbieden dat bovenstaande dingen zijn toegezegd.

Wanneer je jouw tarieven voor 3 jaar vastlegt is dit exclusief de overheidsheffingen. Wanneer deze per 1 januari wijzigen, moeten wij deze doorberekenen aan onze klanten. Je legt dus de kale tarieven (exclusief BTW en overheidsheffingen vast).

Daarnaast hebben wij ook geen speciale aanbiedingen. Wij bieden onze tarieven tegen de inkoopprijs en deze zijn voor zowel onze bestaande als nieuwe klanten hetzelfde. Ik zie wel dat je twee dagen geleden een aanbod hebt ontvangen met een andere looptijd.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hallo Hans,

Dankjewel voor jouw bericht.

Allereerst wil ik je namens Qurrent mijn excuses aanbieden dat bovenstaande dingen zijn toegezegd.

Wanneer je jouw tarieven voor 3 jaar vastlegt is dit exclusief de overheidsheffingen. Wanneer deze per 1 januari wijzigen, moeten wij deze doorberekenen aan onze klanten. Je legt dus de kale tarieven (exclusief BTW en overheidsheffingen vast).

Daarnaast hebben wij ook geen speciale aanbiedingen. Wij bieden onze tarieven tegen de inkoopprijs en deze zijn voor zowel onze bestaande als nieuwe klanten hetzelfde. Ik zie wel dat je twee dagen geleden een aanbod hebt ontvangen met een andere looptijd.

Groet,
Tessa

Reageer