Kan ik een spoedaanmelding doen en kan mijn startdatum worden vervroegd?

• 10 januari 2018
  • 1 reactie
  • 86 keer bekeken

Ik heb vorige week met Qurrent aan de telefoon gezeten (20 min wachttijd) en gisteren weer (19 min wachttijd). Ik wil graag een contract afsluiten tot 1-2-2018. Dit heb ik telefonisch afgesproken. Na het eerste gesprek zou dit geregeld worden, maar ging er iets fout in de administratie waardoor ik er nog een keer achteraan moest bellen.

Inmiddels heb ik het contract binnen, maar klopt het niet. De startdatum is gezet op 10-2-2018, maar dit moet per direct zijn tot 1-2-2018.

Dit heeft te maken met een verhuizing van mijn oude contract die ik heb meegenomen naar het nieuwe adres. Het oude adres moet ik echter nog een leveringsovereenkomst hebben van 1 maand om de afsluitkosten van de netbeheerder te voorkomen. Help! Nog een keer bellen voor 30 minuten met 20 min wachttijd schiet niet op!

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Colin,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community. Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan en dat je de klantenservice niet te pakken hebt gekregen.
Gelukkig zie ik dat dit inmiddels wel is gelukt en dat je dit met mijn collega hebt opgelost.
Ik wens je een prettige dag toe!

Groet, Nina

Reageer