Beantwoord

Kan ik gebeld worden voor een contractverlenging?

• 27 februari 2017
  • 5 reacties
  • 211 keer bekeken

Op 4 en 11 januari heeft een medewerker van u ons gebeld over contractverlenging. Wij overwogen toen aanschaf van windtegoeden. Na doorrekening bleek dat dit bij lange na niet rendabel was vanwege de energiebelasting en heb ik de verlenging in de wacht gezet. Inmiddels hebben we besloten tot aanschaf van een Elga warmtepomp en zonnepanelen. Wil t u mij nu weer bellen over verlenging van ons contract?
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 1 maart 2017, 14:50

Hoi Roel,

Fijn je net gesproken te hebben. De email met de informatie is zojuist naar je verzonden.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Roel,

Fijn je net gesproken te hebben. De email met de informatie is zojuist naar je verzonden.

Groetjes, Tanja
Hallo Tanja, Ik heb de tarieven bekeken. De tarieven voor elektriciteit en gas zijn zoals afgesproken. De netbeheerskosten (van Cogas) verschillen echter met het aanbod van Budget Energie. Ik heb rekening gehouden met de BTW.
Voor netbeheerskosten van elektriciteit rekent Budget Energie € 228,53 incl. BTW
Voor netbeheerskosten van gas rekent Budget Energie € 165.14 incl. BTW
Hoe kan dat??
Groet, Roel van den Berg
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Roel, de kosten voor de netbeheerder zijn bij elke leverancier gelijk. (de tarieven verschillen wel per netbeheerder Liander, Stedin, Cogas etc)

In het verlengaanbod van ons staat als voorbeeld de netbeheerderskosten van Liander, deze zijn anders dan die van Cogas.

Wij hebben dus dezelfde tarieven als Budget Energie voor de netbeheerderskosten. Op de pagina van Cogas staat ook een uitgebreid overzicht.

Groetjes, Tanja
Oké. Bedankt. Nu kan ik akkoord gaan.
Groet, Roel

Reageer