Beantwoord

Kan ik mijn contract annuleren?

• 6 januari 2018
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

Goedemorgen,

ik ben onlangs op straat aangesproken door een medewerker van jullie. Die zeiden dat ik makkelijk kon afzien van het contract. Ondertussen heb ik gemaild, bericht via Facebook gestuurd en gebeld (jullie zijn te bereiken vanaf 10uur, althans dat zeggen jullie. Half 11 nog geen bereik). Dus probeer ik het maar zo; graag zie ik af van het contract, Klantnummer 264944. Tip voor jullie, maak het allemaal wat toegankelijker.

mvg, Erik Jan
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 8 januari 2018, 16:01

Hallo Erik Jan,

Bedankt voor je bericht.
Het klopt dat je via e-mail, webticket, social media bericht, community of telefonisch in contact met ons kan komen. Kort na het plaatsen van dit bericht heeft mijn collega het contract voor je geannuleerd en hiervan heb je een bevestiging gekregen per e-mail.
Natuurlijk blijft de deur bij ons open staan en als je in de toekomst wel wil overstappen naar Qurrent dan ben je natuurlijk meer dan welkom!
Ik wens je een prettige dag toe.

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Erik Jan,

Bedankt voor je bericht.
Het klopt dat je via e-mail, webticket, social media bericht, community of telefonisch in contact met ons kan komen. Kort na het plaatsen van dit bericht heeft mijn collega het contract voor je geannuleerd en hiervan heb je een bevestiging gekregen per e-mail.
Natuurlijk blijft de deur bij ons open staan en als je in de toekomst wel wil overstappen naar Qurrent dan ben je natuurlijk meer dan welkom!
Ik wens je een prettige dag toe.

Groetjes, Nina
Beste Nina ,

Aangezien ik nergens reactie krijg op alle mails van mijn gevraagde annulering van 261784 doe ik het via jou. Gezien je nette reacties op forum.
Ik heb nogal wat problemen met de communicatie ondervonden. Dit heeft me
zoveel negatieve energie gekost. Terwijl het eigenlijk goede energie zou moeten opleveren.
Graag asap bevestiging van annulering binnenopzegtermijn.

grt Virginie
tevens fotokopie van mijn annulering al gedaan meteen op 14-12

graag heb mailen bij klantnr 261784

gr virginie
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Virginie, ik heb dit bericht ook zojuist via de PB naar je verzonden:

Ik heb direct mijn collega gesproken die over alle klachten gaat en die zal je vandaag terugbellen. Ik hoop dat dit gesprek de situatie oplost.

* Ik hoor inmiddels van mij collega dat jullie elkaar gesproken hebben. Ik hoop dat dit een prettig gesprek was.

Mocht er nog iets zijn hoor ik het graag.
Groetjes. Tanja

Reageer