Vraag

Kan ik mijn contract opzeggen?

• 22 december 2017
  • 9 reacties
  • 481 keer bekeken

Beste Medewerkers van Qurrent,

Graag zou ik bij deze ook mijn contract bij jullie willen opzeggen. Ik heb inmiddels een andere partner gevonden die mij ook energie kan leveren. Mijn klantennummer is 253592.
Graag ontvang ik een bevestiging wanneer de opzegging in jullie systeem is voltooid. Bedankt!

Met vriendelijke groet,

A.J. Eijsbouts

9 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi A.J.Eijsbouts,

Welkom op de community. Je opzegging is inmiddels verwerkt, we hebben je vandaag de eindnota toegestuurd. We hopen je op een ander moment weer te mogen verwelkomen.

Groet,

Jeroen

Graag zouden wij bij deze ook ons contract bij jullie opzeggen per 17 januari jl.
Wij zijn verhuisd op 17 januari elders in de EU. Onze klantennummer is 125686
Dit zijn de standen van 17 januari 2018
Elektra teller 1 4032
Elektra teller 2 2892
Gas 3873
Graag ontvangen wij een bevestiging wanneer de opzegging in jullie systeem is voltooid.
Bedankt!

Met vriendelijke groet,

Familie Dijkstra van Laar
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Familie Dijkstra van Laar,

Welkom op de community!

Jullie contract is al automatisch afgemeld door aanmelding van de nieuwe bewoners van het adres op 30 januari 2018. Op deze datum zijn er meterstanden uitgelezen door de slimme meter en deze moeten wij aanhouden voor de eindnota. Dit zijn dezelfde standen als jullie doorgeven. Op 6 februari 2018 hebben wij een eindnota gestuurd per e-mail.

Groet,
Tessa
Beste,

Ik zou ook graag mijn contract opzeggen per 1 april a.s. i.v.m. met emigratie. Klantnummer is 122414.

Met vriendelijke groeten,

Bart Schouten
Badge +5
Hoi BartSchouten,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je weggaat bij Qurrent, wel met een goede reden! Ik heb je opzegging reeds verwerkt en je zult hier ook een bevestiging van ontvangen per e-mail.

Ik wens je een fijne tijd toe in het buitenland.

Groet,
Serena
Sinds kort heb ik het contract met Qurrent met 3 jaar verlengd. Nu krijgen wij de mogelijkheid om gezamenlijk met de overige appartementeigenaren te participeren in een collectieve aanschaf van zonnepanelen. De voorwaarde daarvoor is dat iedereen die participeert bij dezelfde energiemaatschappij zit vanwege de teruglevering. Kan ik het contract opzeggen?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @RonvanRooijen,

Allereerst welkom op de community!

Bedankt voor je bericht.
Omdat je bij ons nog een lopend Prijs Zeker contract hebt is kosteloos opzeggen helaas niet mogelijk.
Een antwoord dat meer betrekking heeft op jouw persoonlijke situatie heb ik je via e-mail verstuurd.

Groeten,
Julian

Graag zou ik bij deze ook mijn contract bij jullie willen opzeggen. Mijn klantennummer is
117489.
Graag ontvang ik een bevestiging wanneer de opzegging in jullie systeem is voltooid. Bedankt!

Met vriendelijke groet,

K.E. Eurelia
Reputatie 1
Badge +3
Hoi @KeanuEurelia,

Bedankt voor je bericht.

Jammer om te horen dat je contract bij ons wilt opzegging. Om dit in orde te maken is het belangrijk om te weten welke einddatum wij moeten aanhouden.

Ik hoor graag van je!

Groeten,

Roufaida

Reageer